مرجع خبری رئال مادرید : ادن هازارد کاپیتان تیم ملی بلژیک اخیرا گفته است که کریم بنزما مهاجم فرانسوی بهترین مهاجم دنیاست.

وی اظهار داشت :” بعد از سه، چهار ماه هم بازی بودن با بنزما، به نظرم در حال حاضر بهترین مهاجم دنیاست. اما جدا از وظیفه ای که به عنوان مربی دارد، می تواند بهتر از بقیه کار کند. راستش همیشه حس می کنم که بازی کردن مقابل تیمی که بنزما را نداشته باشد، خیلی راحت تر است.”

هازارد در مورد شرایط خودش هم در رئال مادرید صحبت کرد :” همیشه می توانم بهتر باشم. در یک ماه اخیر همه چیز در رئال خوب پیش رفته است. در شرایط خوبی هستم و می خواهم به روندم ادامه بدهم.

ادن در مورد شرایط تیم ملی بلژیک و شانس های این تیم در یورو بیان کرد :” اگر می خواهیم قدرتمندتر شویم باید از اسلحه های بیشتری استفاده کردیم. حالا تیم ملی پس از جام جهانی دو سال تجربه کسب کرده ئ و ذهنیت بهتری دارد. ذهنیت پیروزی را داریم و انگیزه مان نسبت به روسیه بیشتر است. بازیکنانی داریم که در بهترین باشگاه های دنیا بازی می کنند و این از نظر فردی موثر است.”

وی در این باره ه هم تمیی هایش در تیم ملی بلژیک قدرتمند هستند یا رئال مادرید هم صحبت کرد:”نمی دانم. شاید یک روز نیاز باشد تا با هم بازی بگذارند تا بفهمیم.”