مرجع خبری رئال مادرید : فرلاند مندی مدافع چپ فرانسوی رئال مادرید این روزها با معلم خصوصی در حال یادگیری اسپانیایی است و به زعم خودش تلاش می کند تا هر چه زودتر با “بزرگترین باشگاه دنیا” هماهنگ شود.

همان طور که همه می دانند، مندی در آکادمی پی اس جی در حالی که 14-15 سال داشت نزدیک بود که به علت خطر فلج شدن از فوتبال وداع کند. خودش می گوید:”وقتی 14-15 ساله باشی و به تو بگویند که دیگر نمی توانی فوتبال بازی کنی، دنیا روی سرت خراب می شود.”

مندی سخت تلاش کرد تا دوباره برگردد اما سخت تلاش کرد تا دوباره بتواند راه برود. او در مورد پدرش می گوید :” او کسی بود که من را به فوتبال رساند. من را برای همه چیز کمک کرد. حالا بازی می کنم تا نشان بدهم که لیاقت این اتفاقات را داشته ام.”

او در این باره که چرا بعد از بازگشت به فوتبال به پی اس جی برنگشته هم صحبت کرد:” زمان زیادی را از دست داده بودم و به همین خاطر جدا شدم.”

بدین ترتیب مندی پس از هفت سال از آکادمی پی اس جی جدا شد تا به تیم نانشاخته مانتوا 78  ملحق شود. او می گود:” می دانستم که فقط یک سال در این باشگاه خواهم بود. باشگاه کوچکی بودند. بعد از ان به لوآور رفتم. به تیم اصلی رسیدم اما معمولا در تیم رزروها در لیگ دسته چهارم بازی می کردم.”

مندی در چهارمین و اخرین سالش در لوآور عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته دو را از آن خود کرد. در آن زمان راهی المپیک لیون شد.  از لیگ دسته دوی فرانسه به فیکس شدن در چمپیونزلیگ رسید:”برونو جنسیو، سرمربی لیون به من خیلی اعتماد کرد و از او خیلی متشکرم که به من فرصت داد تا در بالاترین سطح بازی کنم. وقتی که تیمی مثل رئال به من ابراز تمایل کرد بسیار خوشحال و هیجان زده شدم. این فرصتی نبود که بخواهم از دست بدهم.”

وی در مورد روز معارفه اش می گوید که به شدت استرس داشته است و در مورد رقابت با مارسلو هم صحبت کرد:”من جانشین او خواهم بود. هنوز خیلی مانده است اما به این جا آمدم چرا که پتانسیلش را دارم. باید سخت تلاش کنم اما چرا که نه؟ همیشه اولین بازی خاص ترین است اما هر بار این پیراهن را پوشیدم بیشترین تلاشم را کردم.”