مرجع خبری رئال مادرید : یورو 2020 در تابستان در دوازده کشور مختلف اروپایی برگزار می شود. از میان بازیکنان فعلی رئال مادرید هفده تا شانس حضور در مسابقات را دارند و در ماه های آینده تلاش خواهند کرد تا در لیست تیم های ملی برای این مسابقات قرار بگیرند.

البته دوئل نروژ- صربستان در پلی آف به معنی رویارویی احتمالی اودگارد و یوویچ است که یکی از آنها شانس حضور در یورو را خواهند داشت. علاوه بر 17 بازیکنی که می توانند به یورو بروند باید به میلیتائو، کاسمیرو، وینیسیوس، رودریگو گوئس، مارسلو، فدریکو والورده و خامس اشاره کرد که در مسابقات کوپا آمه ریکا شرکت خواهند کرد و عملا می توان گفت که تابستان شلوغی برای رئالی ها در پیش است.

اسپانیا : کارواخال و راموس قطعا در لیست لوئیز انریکه برای یورو حضور خواهند داشت. ناچو، ایسکو و آسنسیو سه بازیکن دیگر رئال هستند که شانس کمتری دارند اما هر سه آنها در ماه های آینده تلاش خواهند کرد تا شانس خود را بیازمایند. لوکاس وازکز از سویی سالهاست که در تیم ملی قرار نگرفته و بعید است که به مسابقات برود. از سویی نباید رگیلون و سبایوس دو بازیکن قرضی رئال را هم فراموش کرد که مورد توجه روبرت مورنو بودند و باید دید که نظر انریکه در موردشان چیست.

بلژیک: کورتوا و هازارد هر دو ستارگان تیم ملی بلژیک هستند و بدون تردید روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی شیاطین سرخ نیز روی هر دوی انها حساب می کند.

آلمان: تونی کروس در حین یورو به صد بازی ملی می رسد. خودش اعلام کرده که شاید این مسابقات آخرین مسابقات ملی بزرگش باشد.

فرانسه: واران از کاپیتان های تیم ملی فرانسه است و جایگاهش در تیم قطعی است. آرئولا به حضور در لیست به عنوان دروازه بان ذخیره امید زیادی دارد. مندی که سابقه حضور در لیست دشان در گذشته را دارد سخت تلاش می کند به تیم ملی برسد. با وجود فشار رسانه ای احتمال حضور بنزما در مسابقات کم است.

کرواسی: لوکا مودریچ به احتمال زیاد آخرین تورنمنت ملی خود را در مسابقات  انجام خواهد داد و در سن  35 سالگی احتمال حضورش در جام جهانی قطر خیلی کم است.

ولز: گرت بیل ستاره و رهبر تیم ملی ولز است. تیم ملی ولز با رسیدن به نیمه نهایی پدیده یوروی قبلی بود و امیدوار است که این نمایش را در مسابقات پیش رو هم تکرار کند.

صربستان: حضور این تیم در مسابقات یورو قطعی نیست اما به نظر می رسد که تومباکوویچ سرمربی فعلی صرب ها رابطه خوبی با یوویچ ندارد. به هر صورت اگر مهاجم رئال در ماه های آینده بدرخشد احتمال حضورش در لیست بازیهای پلی آف و حضور در یورو وجود دارد.

نروژ: از میان اودگارد و یوویچ یکی شانس حضور در یورو را دارد هر چند که شاید هیچ کدام به این مسابقات نرسند. بازی صربستان و نروژ برای رئالی ها بازی جذابی خواهد بود.

اوکراین : هر چند که لونین در وایادولید بازی نمی کند و همین مسئله شانس فیکس شدنش در تیم ملی اوکراین در میان پیاتوف را کم می کند اما احتمالا گلر قرضی رئال هم در یورو خواهد بود.