مرجع خبری رئال مادرید : کیلور ناواس ستاره پی اس جی در مقابل رئال مادرید گفت :” درون زمین هر کسی از تیم خودش دفاع می کند. همه بازیکنان حرفه ای این را می دانند. همیشه بازگشت به این جا حس خوبی دارد. هواداران مثل دوران حضورم در رئال به من محبت داشتند. از آنها تشکر می کنم. دوران درخشانی را در رئال داشتم و آن را از یاد نمی برم. از همه پیام ها  متشکرم. بازیکنان رئال دوستان من هستند. حالا در پاریس هستم و خداوند این را خواسته است.”

سارابیا دیگر بازیکن اسبق رئال هم گفت :” از نتیجه راضی هستیم اما شرایط کلی تیم خوب نبود. پس از دریافت گل دوم پر تلاش بودیم. کیلور هبترین بازیکن پی اس جی بود و از توانایی هایش خبر داریم. آینده نیمار و امباپه؟ نمی توان حتم داد که می مانند.”

توخل سرمربی پاریسن ژرمن هم صحبت کرد :” رئال مادرید تیم بهتری بود. اعتماد به نفس نداشتیم. رئال خیلی خیلی عالی بازی کرد. نشان دادند که همان تیمی هستند که سه چمپیونزلیگ بردند. ما شناور بازی کردیم اما تاثیرگذار نبودیم. کیلور ناواس عالی بازی کرد. داور ویدئویی؟ بین دو نیمه صحبت های زیادی کردیم اما در مورد این صحنه صحبت نشد. درک آن مشکل بود. فهمیدن این که درون یا بیرون محوطه جریمه خطا شده آسان نبود. اما گفتند که روی مارسلو در مرکز زمین خطا شده. من ندیدم اما عجیب بود که خطا روی مارسلو گرفته شود.”