مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل آلاوس حضور پیدا کرد.

شرایط تیم :” می دانیم که مقابل چه تیمی بازی می کنیم. می دانیم که در شروع فصل چه کار کرده اند و برای ما بازی مهمی خواهد بود. بازی مشکلی در یک استادیوم مشکل است. از این بابت تردیدی نداریم. باید از اولین تا آخرین لحظه آماده باشیم.”

جدایی قرضی وینیسیوس در زمستان:” جدا نخواهد شد و در این جا می ماند. او بخشی از تیم است. 25-26 بازیکن داریم. اخیرا زیاد بازی نکرده ایم اما روی او حساب می کنیم. زمانش نیست اما می تواند درون تیم نقش مهمی داشته باشد. در این جا خواهد ماند.”

مصدومیت هازارد:”نمی توانم زمان دقیقی مشخص کنم چرا که به روند درمانش بستگی دارد اما تائید می کنم که مشکلش جدی نیست.”

ال کلاسیکو:”امیدواریم که مشکلی برای برگزاری آن نباشد. ببینیم تا آن موقع چه می شود اما من در جایگاهی نیستم که بگویم برای برگزاری بازی مشکلی وجود دارد یا نه. البته قبل از آن بازیهای زیادی داریم.”

مدیریت خط هافبک پس از شکوفایی والورده و نیمکت نشینی مودریچ:”مثل همیشه و در همه بازیهای باشگاهی، یک بازیکن جوان وجود دارد. اما مودریچ عوض نشده و همچنان بازیکن مهمی خواهد بود. قطعا خیلی سخت است که هر هفته بخواهم یک نفر را انتخاب کنم.”

حرفهای پیکه علیه رئال که در مستند بارسا پخش شده:”هر کسی نظری دارد و نمی توانم در مورد صحبت های دیگران نظری بدهم. فقط بازی فردا برایم مهم است.”

چه کسی شانس بیشتری برای توپ طلا دارد:”من بهترین ها را دارم و نمی توانم به صورت ویژه یک نفر را انتخاب کنم.”

بی عدالتی نسبت به بنزما:”هر کسی نظری دارد اما همه او را دوست داریم و این برای ما خیلی مهم است.”

توضیح بیشتر در مورد وینیسیوس:”زمانش نیست اما بازیهای بیشتری خواهیم داشت و باید آماده تر باشیم. چرا مثل سال گذشته فیکس نیست؟ می توانم توضیح بدهم. مشکل در حال حاضر این است که هازارد و رودریگو حضور دارند.”

براهیم و ماریانو قرضی جدا می شوند؟” در ژانویه ببینیم چه می شود اما خیلی کم بازی می کنند. اما این چیزها در ژانویه رخ می دهند و در حال حاضر روی آنها حساب می کنم و منتظرند که در لیست قرار بگیرند.”

مدیریت بیل و سوتها:”مهم این است که در این جا باشد و هر کدام از اعضای کادر فنی می تواند نقش مهمی در تیم داشته باشد. هم ما حامی بیل هستیم و هم بازیکنان.”

میلیتائو:” آینده خیلی خوبی دارد و می تواند جایگزین راموس یا واران باشد. سومین مدافع میانی تیم است و ببینیم که فردا چه خواهد کرد.”

ایسکو:”او را به خوبی می شناسم و می داند که در چه زمانی باید در خدمت تیم باشد. در بازی قبلی هم نمایش خوبی داشت و برایش خوشحالم.”

بازی اتلتیکو و بارسلونا:”فقط روی بازی با آلاوس تمرکز داریم. البته بازی را می بینم چون فوتبال را دوست دارم.”

دو گلی که پی اس جی بدون والورده دریافت کرد:” فکر نمی کنم که فقط یک بازیکن مانع از دریافت گلها شود و نبودنش این قدر تاثیرگذار باشد. کل تیم در دفاع نقش دارند.

توپ طلا :” جایزه بی نظیری است چرا که همه به آن توجه می کنند و وقتی آن را می بری یکی از بهترین لحظات زندگی توست.”

پیشرفت والورده :” پیشرفتش طبیعی بوده است. با اعتماد به نفس کار می کند و این برای یک بازیکن مهم است.”

اخراج امری :” از اخراج مربیان خوشحال نمی شوم. نمی دانم به اسپانیا برمی گردد یا نه اما قطعا خیلی سریع تیم پیدا خواهد کرد.”

بنزما در لیست 50 بازیکن برتر سال از نگاه یوفا نیست:” همه رئالی ها به او افتخار می کنند. فقط می خواهیم که در هر بازی بهترین عملکردمان را داشته باشیم و هواداران خوشحال باشند.”