مرجع خبری رئال مادرید : بازی آخر رئال در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل بروژ تشریفاتی شد و از سویی تقویم پیش روی رئال باعث می شود تا زیدان بتواند به برخی از نیمکت نشین ها فرصت بدهد چرا که در پایان سال 2019 بازیهای حساسی مقابل والنسیا، بارسلونا و بیلبائو در پیش است و مهم است که همه بازیکنان تا آن زمان سرحال باشند.

زیدان به تدریج در بازیهای آینده از نیمکت نشین هایش بیشتر استفاده خواهد کرد تا به بقیه فرصت بدهد. فعلا  لوکاس وازکز، خامس و آسنسیو مصدوم هستند و ماریانو کلا کنار گذاشته شده است. هازارد هم در دو بازی آینده حضور نمدارد. در بازی های آینده رئال بیشتر به سراغ نیمکت نشین ها می رود. نیمکت نشین هایی که در بازیهای آینده می توانند به میدان بروند:

مندی (588): این دفاع چپ با مارسلو برای حضور در ترکیب رقابت می کند. این بازیکن البته در بازی حساس با پی اس جی روی نیمکت نشست تا دفاع چپ برزیلی بازی کند.

وینیسیوس (448 دقیقه) : آخرین حضور فیکس او به بازی در سون مویکس برمی گردد. تا آن بازی در 39.8 درصد دقایق بازی کرده بود اما بعد از آن در 8.7 درصد دقایق ممکن حضور

رودریگو گوئس (445): این بازیکن اما شرایط متفاوتی دارد. این بازیکن در پنج تا از هفت بازی اخیر فیکس بوده و نقش مهمی در تیم داشته است.

اودریوزولا (344): عملکرد فضاحت بارش مقابل مایورکا باعث شد تا بعد از آن در لیست قرار نگیرد. بالاخره برای بازی امروز بخشی از لیست است.

یوویچ (319): مهاجم صرب در یازده بازی حضور داشته اما فقط در سه تایش فیکس بوده است. درخشش بنزما باعث شده تا کسی یاد او نیافتد.

ایسکو (314): سورپرایز ترکیب زیدان مقابل پی اس جی بود. در این فصل فقط از براهیم و ماریانو در فاز هجومی بیشتر بازی کرده است. حضورش در تیم سخت است هر چند که در نبود هازارد شانس های خود را خواهد آزمود.

میلیتائو (300): این بازیکن برزیلی نیز خیلی کم بازی کرده است. آخرین حضورش به بازی مقابل مایورکا برمی گردد اما امروز فیکس خواهد شد.

آرئولا (225): این بازیکن فقط دو بازی و نیم بازی کرده است. وقتی کورتوا مقابل بروژ دچار مشکل معده شد، او بازی کرد. آخرین حضورش به بازی مقابل گرانادا برمی گردد که نمایش جالبی نداشت.

ناچو (225):  مدافع چپ پای رئال مادرید در هفته های اخیر مصدوم بوده است. آخرین حضورش به بازی با بروژ برمی گردد که در همان بازی مصدوم شد و قریب به دو ماه است که بازی نکرده است.

براهیم دیاز (18): شلوغی در خط حمله باعث شده که فرصت در اختیارش نباشد. فقط دو بار در لیست قرار گرفت که در هر دو بازی فرصت نصیبش شد.