مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در مندیزوروزا توانست پیروز شود و بیش از یک روز در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد. یک روز بعد نوبت بارسا بود که با غلبه بر اتلتیکو به لطف تاضال بالاتر از رئال قرار بگیرد. حالا رقابت رئال و بارسا در لالیگا داغ تر از همیشه است.

رئال مادرید و بارسلونا که در حال حاضر با 31 امتیاز از 14 بازی و یک امتیاز کمتر از رقبا در صدر جدول لالیگا قرار گرفته اند در فاصله دو هفته تا ال کلاسیکوی پیش رو دوئلشان را داغ تر از همیشه پیدا می کنند.

بارسا پس از دو پیروزی پیاپی مقابل دورتموند و اتلتیکو با انگیزه مضاعفی پیگیری می کند و رئال هم که به جز ال کلاسیکو اکثر چالش های سختش را در لالیگا پشت سر گذاشته، هعم امتیاز آنهاست.

سویا البته فعلا یک امتیاز کمتر از رئال و بارسا دارد اما یک بازی بیشتر انجام داده است. از سویی اتلتیکو با یک بازی بیشتر  و 6 امتیاز اختلاف شرایط چندان جالبی ندارد.

رئال مادرید قبل از بازی نیوکمپ در لالیگا باید در خانه میزبان اسپانیول باشد و در مستایا به مصاف والنسیا برود. بارسا نیز در همین مدت باید در سن سباستین بازی کند و میزبان مایورکا باشد. البته هر دو تیم بازیهای تشریفاتی در چمپیونزلیگ خواهند داشت : بارسا مقابل اینتر و رئال مقابل بروژ.