مرجع خبری رئال مادرید : آلفونسو پرز بازیکن اسبق رئال مادرید و بارسا در مورد بحث بیل و مصدومیت هایش صحبت کرد.

بیل و گلف:”فوتبال ورزشی است که با گلف سازکار است چرا که گلف ورزش خشنی نیست بلکه می توانی با آن استراحت کنی و جو خیلی خوبی دارد. وقتی مصدوم هستی باید ریکاوری کنی. وقتی بازیکنی که مصدومیت کم دارد، خوب نیست که گلف بازی کند. این ورزش فقط وقتی خوب است که در آمادگی کامل باشی.”

حریم خصوصی بازیکنان در شیافت های شام:” قبلا جشن ها یا ضیافت های شام بازتر بودند اما در حال حاضر بسیار بسته تر و خصوصی تر هستند و انگار همه می خواهند که رازهایشان را نگه دارند. در ان زمان مشکل زیادی نداشتیم که یک خبرنگار بیاید و عکس بگیرد. اما حالا کمی شرایط فرق دارد. همه چیز در حال تغییر است.  شاید این برای رسانه ها بهتر بود اما حالا بازیکنان راحت تر هستند. در ان زمان نمی توانستیم راحت شام بخوریم چرا که ممکن بود در حین آن با ما مصاحبه کنند. یک بازیکن فضای زیادی دارد.”

وینیسیوس و رودریگو:”رئال مادرید با شرایط خوبی به این مقطع از فصل رسیده است. می بینیم که بازیکنانی نظیر وینیسیوس و رودریگو به این سطح رسیده اند و فقط می توانیم بگوییم که باید در موردشان صبور باشیم. آنها می توانند قرضی به تیم های دیگر بروند، تجربه اندوزی کنند و در بالاترین سطح به رئال برگردند. “