مرجع خبری رئال مادرید : روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک در مورد مصدومیت ادن هازارد ستاره رئال مادرید صحبت کرد.

وی اظهار داشت:” هازارد در حال ریکاوری از مصدومیتش است. در بازی با پی اس جی دچار مصدومیت شد و حالا مشخص شده است که مصدومیتش مدت بیشتری طول بکشد. جایی برای نگرانی نیست. بازیکنی مثل هازارد باید صد در صد آماده باشد، به خصوص حالا که در تیمش به آرامش رسیده و سطح خوبی ارائه می دهد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و به زودی باز می گردد. نمی خواهم که بازیکنانی در این سطح را از دست بدهیم اما نبود بازیکنان به علت مصدومیت یا محرومیت را درک می کنم. رئال مادرید هم برایش آماده است.”

مارتینز در مورد انتقادها از هازارد هم صحبت کرد:” این طبیعی است. هازارد در بهترین شرایط دوران فوتبالش است تا بتواند سطح توقعات را درک کند. وقتی به رئال ملحق شد می دانست که توقعات از او زیاد است و باید آماده پذیرش هر گونه انتقادی باشد.”

کورتوا:” شرایط تیبو خیلی روشن است. بهترین دروازه بان جام جهانی بود و وقتی تیمش را عوض کرد، مدتی طول کشید تا هماهنگ شود. شروع فصل برایش مشکل بود اما در تیم ملی سطح خود را  عوض کرد. مقابل گالاتاسرای دیدم که کورتوا آماده است تا دروازه بان بزرگی در رئال باشد.”

امنیت ال کلاسیکو:” همیشه این بازی نه در اسپانیا بلکه در همه دنیا یک جشن فوتبال بوده است. کل دنیا این بازی را تماشا می کنند. این بازی باید یک جشن باشد و همین طور خواهد بود.”

ال کلاسیکو :” هر دو تیم شانس دارند و چنین بازیهایی غیرممکن است. نیاز هیچ کدام از دو تیم به پیروزی بیشتر نیست.”