مرجع خبری رئال مادرید : در فاصله قریب به یک ماه تا برگزاری سوپرجام اسپانیا در عربستان، نمایندگان چهار باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، والنسیا و اتلتیکو مادرید به عربستان رفتند تا از شرایط ورزشگاه ها، هتل ها و محل برگزاری بازی بازدید کنند.

زمین های تمرینی، استادیوم ها و هتل ها برای همه آنها رضایت بخش بود چرا که ورزشگاه 65 هزار نفری ملک عبدالله یک ورزشگاه مجهز است اما مشکل اصلی مربوط به گرمای شدید و بالای 30 درجه است. دمای هوا تفاوت فاحشی با اسپانیا دارد و همین مسئله ممکن است که شرایط بازیها را تحت تاثیر قرار بدهد.

برای بازی اول نیمه نهایی مشکل چندانی وجود ندارد. رئال مادرید و والنسیا شب شانزدهم دی سفر می کنند تا در روز هفدهم دی مقابل هم قرار بگیرند. بارسا و اتلتیکو هم شب هفدهم دی سفر می کنند تا 18 دی مقابل هم قرار بگیرند.

اما مشکل اصلی مربوط به تیم هایی است که به فینال برسند چرا که سه تا چهار روز باید در دمای بسیار بالا تمریناتشان را پیگیری کنند.

فروش بلیت های سوپرجام از روز سه شنبه آینده توسط باشگاه ها اغاز می شود و حدود 200 خبرنگار از اسپانیا راهی عربستان خواهند شد. پس از کش و قوس های بسیار شبکه موویستار هم پخش بازیها را به عهده گرفته است.