مرجع خبری رئال مادرید : روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی بلژیک در مصاحبه با رادیو کادناسر در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

هازارد:”تصور می کنم که او توپ طلا را ببرد. این توانایی را دارد که توپ طلا ببرد. سطح توپ طلا بالاست و می تواند این جایزه را ببرد. در چلسی و در تیم ملی خیلی خوب کار کرده است. برای یک خارجی سخت است که نماد پروژه ای باشد که برای بردن لالیگا آماده شده است.  بازیکنی است که آخرین پاس را می دهد، مثل مایکل جردن است. هازارد، مایکل جردن فوتبال است.”

مصدومیت هازارد:”حیف شد که ال کلاسیکو را از دست داد. مصدومیتش بدتر از چیزی است که به نظر می رسد. مسلما مونیر از این بابت ناراحت است. اخیرا با هازارد صحبت نکردم.  در بازی با پی اس جی حضور داشت. او از آن بازیکنانی نیست که با مصدومیتی جزئی بازی را ترک کند. وقتی از زمین بیرون رفت، حدس می زدم که مشکلش جدی باشد و طولانی تر از چیزی باشد که در ابتدا اعلام شد.”

کورتوا از ترشتگن و اوبلاک بهتر است؟” هر کدام با هم فرق دارند. کورتوا بهترین دروازه بان دنیاست. حضورش باعث می شود که بهتر از بقیه فضاها و زاویه های درون دروازه بسته شود. هماهنگی بی نظیری دارد. شخصیتش و حرکت انگشتانش بی نظیر است. یک بازیکن مدرن است. آسان نیست که بازیکنی در این سطح از ثبات را داشته باشی و هر گونه تمجیدی از او برای من کم است.”