مرجع خبری رئال مادرید : به نظر می رسد که بالا رفتن سن مارسلو، توان قبلی را از او گرفته است چرا که ادی نیست که یک بازیکن در کمتر از نیمی از فصل، چهار بار مصدوم شود. این بازیکن حالا به علت مصدومیت جدیدش دو هفته از میادین دور خواهد بود. او هرگز در دوران فوتبالش با این حجم از مصدومیت ها مواجه نشده بود.

مدافع چپ 31 ساله در این فصل شش بازی را به علت مصدومیت تا کنون از دست داده که همه آنها به علت مصدومیت هایی جزئی بودند. در شروع فصل چهار بازی مقابل پی اس جی ، سویا، اوساسونا و اتلتیکو را از دست داد. مقابل بروژ بازی کرد اما دوباره مصدوم شد و بازی با گرانادا را از دست داد.

مارسلو در سومین وقفه بازیهای ملی هم بازی با ایبار را به علت مصدومیت از دست داد و حالا این چهارمین مصدومیت اوست که باعث می شود شانس کمی برای حضور مقابل بارسلونا در نیوکمپ داشته باشد و این بازی حساس را از دست بدهد.

مارسلو هرگز در دوران فوتبالش بیش از سه مصدومیت در یک فصل را تحمل نکرده بود اما امسال دچار بحران شده است. شدیدترین مصدومیتش مربوط به فصل 14-2013 بود که سه ماه و هجده بازی را از دست داد. بقیه مصدومیت هایش کمتر از یک ماه طول کشیده است.