مرجع خبری رئال مادرید : سرجی داردر هافبک اسپانیول در مورد بازی این تیم و رئال مادرید در برنابئو در روز شنبه صحبت هایی انجام داد.

وی اظهار داشت :” ترجیح می دادیم ک هبازی ما در خانه و مقابل هواداران باشیم هر چند که امسال در خارج از خانه بهتر نتیجه می گیریم. این کمی عجیب است. حضور در برنابئو به ما انگیزه می دهد. همه فکر می کنند که شکست خواهیم خورد. امیدواریم که این جو باعث شود که رئال کمی با بی خیالی بازی کند و از جدیت عادی خود کم کند. می دانینم که مشکل است اما در این لالیگا ثابت شده که هر تیمی می تواند هر تیم دیگری را شکست بدهد اما می دانیم که پانزده دقیقه ضعیف به شکست ما منجر خواهد شد.”

داردر در این باره که سابقه پیروزی مقابل رئال در ورزشگاه کورنیا را دارد، گفت :” سعی می کنیم از هر بازی چیزهایی یاد بگیریم. مثبت نگر هستیم. چیزهای زیادی برای ما عوض شده اما حس خوبی داریم. محوطه های جریمه مهم است. مقابل رئال قرار نیست که 25 موقعیت داشته باشیم. وقتی مقابل اوساسونا با سه دقیقه حواس پرتی دو گل خوردیم، مقابل رئال ممکن است پنج گل  بخوریم. می دانیکم ه باید 90 دقیقه تمرکز کنیم. قرار نیست که تیکی تاکا بازی کنیم و سعی کنیم 300 پاس بدهیم اما می دانیم که می توانیم برنده شویم.”