مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل اسپانیول شرکت کرد.

اسپانیول:” در همه بازیهایی که داریم حق آرامش نداریم. سعی می کنیم که بازی خوبی داشته باشیم. سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.”

مصدومیت هازارد:” مصدومیت برای یک بازیکن ویران کننده است. این مصدومیت کمی شدیدتر از حد پیش بینی ما بود. امیدوارم که به زودی برگردد. در مورد مارسلو و بیل هم همین طور است. هیچ وقت دوست ندارم که بازیکنی را به علت مصدومیت از دست بدهم. غیبت آنها مهم است. کاری از دست ما بر نمی اید. بازیکنان دیگری داریم و به تلاش ادامه می دهیم تا برای بازی فردا آماده باشند. این مصدومیت در بازی مقابل آلاوس حاصل شد. بعد از آن دو روز استراحت کرد اما دوباره احساس درد داشت و به همین خاطر با ما تمرین نکرد.”

نمره به خودت به عنوان مربی:” نمره ای نمی دهم. از حضور در بهترین باشگاه دنیا و کار کردن با بازیکنانم خرسند هستم. هر روز برای من مثل یک هدیه است.”

وینیسیوس:”هم او و هم بقیه فرصت خواهند داشت. وینیسیوس فردا با ما خواهد بود. مهم است که همه را اماده داشته باشیم.”

لالیگا یا تورنمنتی دیگر؟” فردا بازی مهمی مقابل اسپانیول داریم و واقعیت همین است. از حضور در لالیگا هیجان زده ام.”

مصدومیت ها مشکل کادر پزشکی است یا بازیکنان؟” نمی دانم. بازیکنان تلاش خود را می کنند. هر سه روز یک بازی داریم. تغذیه بازیکنان خوب است و آنها همه تلاش خود را می کنند تا برای هر بازی ریکاوری کنند. پزشکان حواسشان به بازیکنان هست و همه در یک قایق حرکت می کنند. اول از همه آنها ناراحت می شوند. همه در این مسئله نقش دارند.”

گلف و بیل:” گرت یا هیچ بازیکن دیگری را از گلف منع نمی کنم. آنها خودشان بزرگ هستند و می دانند که باید چه کار کنند.”

سیستم چهار هافبک :” بحث سیستم زیاد مهم نیست. ترکیب مهم است. هر بازی ممکن است تغییراتی داشته باشیم. دوست ندارم که همیشه با یک سیستم حرکت کنیم. حریف در هر بازی تو را آنالیز می کند. در هر بازی سعی می کنیم با تمام توان ظاهر شویم.”

کاسمیرو چهار کارته است :” درست سات و اگر یک کارت زرد بگیرد، محروم می شود. امیدوارم که تا پایان فصل کارت نگیرد.”

یک سوم مسابقات گذشت، می توانید خوب تمام کنید ؟ “مهم است که در کل فصل اماده باشیم، از آغاز تا پایان. سعی می کنیم خوب کار کنیم. از حالا تا کریسمس برای ما مهم است.”

نقل و انتقالات زمستانی:” هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. فعلا روی بازیکنانم حساب می کنم.”

اسپانیول:”لیاقتشان جایگاه فعلی در جدول نیست. تیم های اسپانیایی خوب هستند. تیمی هستند که خوب بازی می کنند. روی بازی فردا تمرکز داریم. مقابل تیم قعر جدولی بازی نکردیم. می دانیم که مشکل خواهد بود. اگر به حریفان اجازه بازی کردن بدهی، به مشکل می خوری.”

مصدومیت هازارد:” خبر بدی است. دوست ندارم که بازیکنانم مصدوم باشند، به خصوص هازارد که کیفیتش را در انگلیس و فرانسه نشان داده. مصدومیتش خبر بدی بود و امیدواریم که زیاد طولانی نباشد.”

فرلاند مندی:”درون زمین کاملا هماهنگ با تیم به نظر می رسد. هر زمان بازی می کند ثابت می کند که لیاقت حضور در این جا را دارد. بیرون از زمین باید زبان اسپانیایی خود را کمی بهتر کند.”