مرجع خبری رئال مادرید : کامپوزانو مهاجم اسپانیول این فصل به بازیکن ثابت بازیهای این تیم تبدیل شده است. این بازیکن یکی از پدیده های فصل و از معدود اخبار مثبت این تیم بوده است.

این مهاجم امسال 906 دقیقه در لالیگا و لیگ اروپا بازی کرده که پنج گل زده است. مصدومیت های غیرمنتظره کایری و فریرا باعث شده تا شانس حضورش در ترکیب بیشتر شود.

ویکتور که در آکادمی اسپانیول رشد کرده، پدری فوتبالیست دارد (فلیپه 9 بازی لالیگایی با مالاگا در فصل 89-1988 در مالاگا در لالیگا بازی کرد و بقیه فصل هایش در لیگ دسته دو و سه با تیم های کاتالان بودند). کامپوزانو در سال 2016 به آکادمی رئال مادرید یعنی کاستیا به مربیگری سولاری ملحق شد. او در 25 بازی در لیگ دسته سه شش گل زد. او فصل بعدش با تیم بزرگسالان رئال در کنار ستارگانی نظیر راموس و رونالدو تمرین کرد اما عملکرد خوبی در اکادمی رئال نداشت و در 22 بازی فقط دو گل زد.

کامپوزانو در سال 2018 با نظر داوید گایگو به اسپانیول برگشت و به مهاجمی تکنیکی و آچارفرانسه تبدیل شد. او با پانزده گل به یکی از کلیدهای فصل خوب تیم آکادمی اسپانیول تبدیل شد. او حالا امسال به تیم بزرگسالان رسیده و می درخشد.