مرجع خبری رئال مادرید : اسپانیول در یکی از بحرانی ترین شرایط مدیریتی سالهای اخیرش در برنابئو می آید. این تیم البته از نظر ورزشی هم شرایط خوبی ندارد. اسپانیول در لالیگا 9  امتیاز گرفته و با شکست مقابل اوساسونا برای اولین بار از زمانی که چن یانشنگ چینی تملک باشگاه را در ژانویه 2016 به عهده گرفت، مدیریت باشگاه با انتقاد هواداران مواجه شده چرا که هواداران اسپانیول، مدیریت را مقصر این شرایط می دانند.

شعار “مدیران، استعفا” یکی از شعارهایی است که به تازگی در کورنیا زیاد شنیده می شود. اخیرا 200 هوادار اسپانیول در نزدیکی ورزشگاه تجمع کردند که راجر گواش مدیر اجرایی باشگاه و کارلوس گارسیا پونت نایب رئیس باشگاه به نزد آنها رفتن دو سعی کردند ک  آرامشان کنند.

اسپانیول البته در لیگ اروپا شرایط خوبی ندارد، بی شکست است و به مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا به عنول نصدرنشین صعود رده است.

هر چند که انتقادهایی وجود دارد که اسپانیول با مالکین چینی هویت خود را از دست داده اما این باشگاه از بازیکنان اسبق خود همچنان در ساختار مدیریتی و آکادمی خود استفاده می کند. خوزه آئورلیو گای سرمربی تیم رزروهای اسپانیول است که از داوید گارسیا به عنوان استعدادیاب استفاده می کند.  خوان کاپدویلا دیگر بازیکن اسبق اسپانیول مدیر ورزشی این باشگاه است.