مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل اسپانیول شرکت کرد.

شرایط بازی:” بازی پرفشاری است و این را قبلا هم گفته بودیم. اسپانیول تیمی است که لیاقت جایی که در آن حضور داشته را ندارد. این را دیده ایم. بازی مشکلی برای ما بود. کمی اذیت شدیم اما در نهایت با آرامش و خونسردی بازی خوبی داشتیم و لیاقت بردن را داشتیم.”

بازی جذاب نبود :” شاید همین طور باشد اما آنها هم از جلو پرس می کردن ، به خصوص در نیمه اول. باید کمی شناورتر بازی میک ردیم اما این طبیعی است. در نیمه دوم فقط به ضربه نهایی نیاز داشتیم تا گل بزنیم. قرار نیست که همیشه بازیها پرتحرک باشد و گاهی ممکن است که بازی آرام تر دنبال شود.”

بازی وینیسیوس را دوست داشتید؟” بله اما گل مهمترین بخش نیست. به نظرم مهمترین بخش او کارش بود. خیلی خوب کار کرد. سبک بازی امروز بر مبنای بازی با سه مهاجم بود. با سرعت وینی و رودریگو بازی می کردیم و عملکرد خوبی داشتیم.”

وینیسیوس باید اخراج می شد؟” مشخص بود که سر خورد. خطا انجام شد اما عمدی نبود. سر خورد و خطا در آن صحنه کافی بود.”

کاسمیرو در فاصله دو بازی تا ال کلاسیکو چهار کارته است و مارسلو و مندی در مستایا حضور نخواهند داشت:” نمی دانم. فعلا می خواهم از بازی امروز لذت ببرم. سه امتیاز را گرفتیم و به تلاش ادامه می دهیم.”

گل واران :” این مهم است اما رافا با انگیزه بازی می کند. گل سالمی زد. برای شخوشحالم. همه خوب هستند و به تلاش ادامه می دهیم. باید استفاده کنیم و از پیروزی خوشحال باشیم. پیروزی سخت اما شایسته ای بود.”

وینیسیوس حالا تصمیم های بهتری می گیرد؟” بازیکنان همیشه می خواهند گل بزنند اما کار او فوق العاده است. خیلی خوب کار کرد. از نظر دفاعی و هجومی امروز خوب بود. او اخیرا کمتر بازی کرده است. امروز نوبت او بود و خیلی خوب بازی کرد.”

تلاش وینیسیوس برای گلزنی:” او تلاش می کند و قطعا گل خواهد زد. اعتماد به نفسش مهم است.با انرژی بازی می کند. پس از آن که در بازی قبل بازی نکرد، نمایش خوبی داشت و این نکته مهمی است.”

کاسمیرو چهار کارته است :” همچنان باید تحمل کند. نمی دانم تا چه زمانی. فعلا چهار کارته است اما این چیزی را برای ما عوض نمی کند. در مورد دفاع چپ ها هم از من پرسیدید. مهم این است که لذت ببریم و به بازی امروز فکر کنیم. ببینیم چه می شود.”

تیم پخته تر شده است؟” هر کسی داستان خودش را دارد. امروز راضی بودیم چرا که روند خوبی داشتیم. می توانستیم خیلی بهتر باشیم اما بازی جدی داشتیم. به حریف احترام گذاشتیم و این خیلی مهم است. به تلاش برای بردن ادامه می دهیم.”

منیمکت نشینی مودریچ :” همیشه با بازیکنان صحبت می کنم. لوکا بازیکن مهمی است. مصدومیت های زیادی نداشته است. قدرت بدنی خوبی دارد اما حقیقت این است که به تلاش ادامه می دهد. شرایط خوبی دارد.از نظر بدنی تحمل خوبی دارد و شرایط بدنیش خوب است.”

از والورده همچنان شگفت زده می شوید ؟” او می تواند سالها در این جا باشد و این را ثابت کرده است. بازیکن خیلی مهمی است. خیلی جوان است. با توپ و بدون توپ خوب کار می کند و همیشه در خدمت تیم است. در خط هافبک ایسکو هم به طور مثال بازی نکرد. مودریچ هم کمی بازی کرد. دوست دارم که همه آماده باشند. فصل خیلی طولانی است، بازیهای زیادی داریم و هر سه روز بازی داریم.”

از وینیسیوس گل می خواهید ؟” نه، گل نتیجه  عملکردی است که درون زمین دارد. چیز بیشتری از او نمی خواهم. او به تلاش ادامه می دهد و خیلی خوب کار می کند.”

غرور بهترین واژه برای توصیف رختکن است ؟” بله همین طور است. خوش شانس هستم که در این جا کنار تیم حضور دارم. به جنگیدن ادامه می دهیم و ترکیب خوبی داریم. هنوز خیلی مانده و فراموش نمی کنتیم که از کجا آمده ایم.”

کاشته زن های پرشمار:” ترتیبی تعیین کرده ایم و قبل از بازی رویش کار می کنیم. برای این مسئله ترتیب وجود دارد.”

واران :” گل خیلی خوبی زد و برای روحیه خودش خوب بود. می توانیم فکر کنیم که یک مدافع فقط می تواند روی ضربات ایستگاهی گل بزند اما این بار این طور نبود. بری گلش و بازیش خوشحال هستم. می دانیم که چه کاری از دستش بر می آید. حضورش درون زمین مهم است.”