مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و اسپانیول نوشت.

او دیگر سبز (کال) نیست
وینیسیوس یک بازیکن متفاوت، پرانرژی، سرگرم کننده و جنگنده است که بی آلایش بازی می کند. از 64.125 هوادار رئال مادرید روی سکوهای برنابئو، تقریبا 8000 یا 9000 تا از آنها بچه بودند. دست والدینشان را گرفته بودند و به استادیوم آمده بودند.حتم می دهم که همه آنها با خوشحالی به خانه هایشان برگشتند و به والدینشان گفتند که از حرکات بازیکن برزیلی لذت بردند. وینیسیوس کاری می کند که بازیها زیباتر باشند چرا که دریبل های بی نظیری می زند، بین خطوط حرکت می کند و در راه دروازه حریف، بازیکنان تیم مقابل را به زانو در می آورد. وقتی توپ زیر پایش باشد هیچ کس نمی تواند مهارش کند. البته در مورد تمام کنندگی نیز به نظر می رسد که باید باور عمومی در موردش عوض شود. مقابل اسپانیول سه شوت زد و باعث شد دیگو لوپز سه توپگیری بی نظیر داشته باشد. مسلما می تواند با کار کردن در تمرینات از نظر ضربات آخر بهتر شود اما داشتن جادو یک ویژگی درونی است. هری پاتر جادو را نیاموخت بلکه در خونش آن را داشت. وینی هیجانش را به سکوها منتقل می کند و هر بار توپ را می گیرد، هیجان ایجاد می کند و همه منتظر کار خاصی هستند. به چنین چیزی در فوتبال می گویند “جادو” در یک بعد از ظهر مقابل اسپانیول دیدن جائو لذت بخش بود. وینی، دوستت داریم.

ارتباط فرانسوی
ترجیح می دهم که وارد سوژه ای که مختص دوستان فرانسوی ام است، نشوند اما مشخص است که رابطه واران و بنزما در ظهر شنبه ای که داشت مشکل می شد، در این پیروزی نقش مهمی داشت. دیگو لوپز تلاش خود را کرد و کم کم داشتیم استرس می گرفتیم. اما کافی بود تا بنزما با پاسی تلسکوپی راه را باز کند تا هموطنش از درون محوطه جریمه کار را تمام کند. واران با پای چپ طوری ضربه را زد که گویی یک مهاجم خالص است. سومین گل پیاپی مدافعی از رئال مادرید پس از گلزنی راموس و کارواخال در ویتوریا.آخرین باری که واران در خانه گل  زده بودريال مقابل رایو وایکانو در اولین روزهایش در رئال بود.

ال پاخاریتو
کارهای والورده کم کم جنون آمیز می شود. بازیکن اروگوئه ای مثل یک نوجوان رشد می کند و رشد می کند. مقابل اسپانیول همکاری بی نظیری با بنزما داشت که شامل پاس گل استادانه به کریم بود که به یازدهمین گلش در لالیگا در بهترین فصل از زمان ملحق شدن به ما، ختم شد.درخشش والورده اعث شده تا بحث پوگبا فراموش شود. در حال حاضر او بی جانشین است. مقابل اسپانیول ترانه ماریا خسوس و آکاردئونش را زنده کرد:” پاخاریتوس (گنجشک ها) این جا، پاخاریتوس (گنجشک ها) آنجا.” این پسر در همه جای زمین بود. نمی توانم ترکیبی را بدون او تصور کنم.

درود بر اسپانیولی ها
ناراحتم که می بینم اسپانیول این قدر در جدول پایین است. در اروپا می درخشند اما در لالیگا مشکل دارند. ماچین فعلا نتوانسته با اسپانیول کنار بیاید و جنگندگی و بی انگیزگی در این تیم مشهود است. این اسپانیولی نیست که در بچگی می شناختیم.