مرجع خبری رئال مادرید : پست دفاع چپ امسال در رئال مادرید طلسم شده است. با وجود هزینه 48 میلیون یورویی برای خرید مندی از لیون، زیدان در برخی مقاطع فصل مجبور شده از دفاع چپ هالی غیرتخصصی استفاده کند.

در اواخر سپتامبر هم فرلاند و هم مارسلو مصدوم بودند و در مستایا نیز هیچ کدام حضور نخواهند داشت چرا که بازیکن برزیلی مصدوم است و مندی به علت دریافت کارت قرمز غایب است.

گزینه محبوب زیدان برای حضور در پست دفاع چپ در مستایا ، ناچو فرناندز است که در این فصل در سه بازی مقابل اوساسونا، اتلتیکو و بروژ نیز حضور داشته است. محصول آکادمی رئال مادرید تقریبا سه ماه است که به علت مصدومیت حضور ندارد. ناچون از مصدومیت ریکاوری کرده است. او احتمالا مقابل بروژ دقایقی بازی می کند و در مستایا فیکس می شود.

گزینه دیگر این است که کارواخال در پست دفاع چپ قرار بگیرد و اودریوزولا در دفاع راست. این گزینه در مقابل گرانادا تست شده است.

زیدان اعلام کرده است که بیل به هیچ وجه در پست دفاع چپ مورد استفاده قرار نمی گیرد.  البته گزینه دیگری هم در کاستیا وجود دارد : فران گارسیا محصول آکادمی رئال مادرید که فصلگ ذشته در بازی تیم بزرگسالان مقابل ملیا بازی کرد و پاس گل داد.