مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر نشریه آس در مورد بازی رئال مادرید و بروژ نوشت.

دو جوان
صبح قبل از بازی تیتر روزنامه آ به رودریگو و وینیسیوس با تیتر “رئال مادرید هزارگان” (متولدین قرن 21) اشاره داشت. دو جوان چالش خود را پذیرفتند و دو گل بی نظیر زدند که مناسب دو برزیلی بود که جادو در پاهایشان است و هنر در رگ هایشان. رودریگو یک ضربه تماشایی را روی ارسال اودریوزولا به ثمر رساند. وینیسیوس که به مشکلات در زدن ضربات آخر مشهور بود، با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه مینیوله فرستاد. این اولین بار بود که دو بازیکن زر 20 سال در ترکیب رئال مادرید در اروپا گل می زدند. آینده رئال مادرید به لطف آنها سفید است. حال هم به لطف لوکا مودریچ که یک گل عالی به سمت خودش با شوت از بیرون محوطه جریمه به ثمر رساند. باتجربه ها در کنار جوان ها.

تاریخ 11 دسامبر
این روز از تاریخ برای همه خوب است. باید این روز را روز ویژه ای برای رئالی ها دانست. در چنین روزی در سال 1985 به همراه پدرم و هشت دوست جدایی ناپذیر خود در بازگشت های اروپایی دهه هشتاد (چاتو، آگوس، میگل، خوان، خاوی، ناچو، آنتونیو و رافا) به برنابئو رفتیم و گلباران بی نظیر در مقابل بورسیا مونشن گلادباخ را تماشا کردیم. در بازی رفت مقابل المانی ها با نتیجه پنج بر یک باختیم. این یک افتضاح کامل بود. بازی برگشت یک ماموریت غیرممکن بود اما جو ورزشگاه بی نظیر بود. از یک ساعت قبل از بازی همه وارد ورزشگاه شده بودند. تا دقیقه هفده دو گل زدیم که والدانو روی ارسالهای خوانیتو دو ضربه سر زد. در دقیقه 75 سانتیانا یک ضربه روی پای تماشایی زد.  فقط یک گل کم داشتیم. در دقیقه 90 روی پرتاب اوت کاماچو، میشل در مقابل محوطه جریمه یک شوت محکم زد که دروازه بان برگرداند و سانتیانا توپ را از مقابل دو مدافع آلمانی ربود و گل پیروزی و بازگشت بزرگ را در مقابل صد هزار هوادار به ثمر رساند. هیجان، آمادگی ذهنی، خوشحالی کامل، اشک شوق و … این یکی از بزرگترین شب های زندگی ما بود. 11 دسامر 2000 را هم به یاد داریم که بلاتر به دی استفانو و پرز جایزه بهترین باشگاه قرن بیستم را با 42 درصد ارا اهدا کرد. منچستریونایتد با 9.6 درصد و بایرن مونیخ با 9.1 درصد در رده های بعدی قرار گرفتند.

قرعه کشی
چهار غول (لیورپول، سیتی، یوونتوس و بایرن مونیخ) و یک نوزاد (لایپزیش) که ما را در قرعه دوشنبه در نیون منتظر ما خواهند بود. ترجیح می دهم که به حریفان شجاع بخوریم. رئال مادرید تیم چالش های بزرگ است. دوست دارم که انسجام بحث برانگیز گواردیولا در چمپیونزلیگ از زمان جدا شدنش از بارسا را ببینم. از هیچ کسی نمی ترسیم.