مرجع خبری رئال  مادرید : فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید یکی از حامیان جدی تاسیس سوپرلیگ اروپا است که در تلاش است تا با تاسیس این تورنمنت درآمد سالانه تیمش از حق پخش را چهار برابر کند و از سالی 250 میلیون یورو به هزار میلیون یورو برساند. رئال مادرید فصل گذشته از لالیگا 155 و از چمپیونزلیگ حدود 100 میلیون یورو درآمد داشت تا درآمدش از حق پخش به 250 میلیون یورو برسد.

خاویر تباس رئیس لالیگا در این باره توئیت کرد:”کسی که فکر می کند که این کار امکان پذیر است، هیچ شناختی از صنعت فوتبال و بازار حق پخش ندارد. برخی می خواهند پول و وقتشان را تلف کنند و نمونه شان همین پروژه است.”

الکس فرگوسن مربی اسکاتلندی اسبق منچستریونایتد هم به این خبر واکنش نشان داد و گفت :” شنیده ام که قرار است تورنمنتی به نام سوپرلیگ جهانی برای باشگاه ها تاسیس کنند که با حضور باشگاه های اروپا درآمد بیشتری برای برای باشگاه های ایجاد می کند و قطعا منبعی برای درآمدزایی است.قطعا این رویداد برای باشگاه های لیگ انگلیس جذاب نیست چرا که بهترین لیگ دنیا را دارند و می توانند حمیت اسکای ، بی تی  آمازون را داشته باشند. خست است که باور کنم باشگاه های انگلیسی با آن موافقیت می کنند. بازی کردن در چمپیونزلیگ برای مربیان و هواداان جذاب است و دادگاه نهایی در فوتبال باشگاهی همین مسابقات است.”