مرجع خبری رئال مادرید : حضور 90 دقیقه ای کاسمیرو مقابل بروژ باعث شد تا پیش بینی کنیم که قرار است مقابل والنسیا استراحت کند. اما این بازیکن در لیست قرار گرفت اما خیلی عجیب است که بازیکن برزیلی را در ترکیب بازی مقابل والنسیا هم ببینیم چرا که این بازیکن چهار کارته است و اگر یک کارت دیگر بگیرد بازی حساس مقابل بارسا در نیوکمپ را از دست می دهد.با توجه به این که کاسمیرو تنها هافبک دفاعی تیم است، نبودنش می تواند ضرهب مهلکی به تیم باشد.

کاسمیرو امیدوار بود که مقابل اسپانیول کارت زرد بگیرد و در مستایا محروم شود تا خیالش راحت شود اما این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر کاسمیرو 411 دقیقه است که کارت زرد نگرفته است. آخرین کارتش به بازی مقابل بتیس برمی گردد. او بعد از  آن هشت خطا انجام داد اما کارت نگرفت.

به هر صورت به نظر می رسد که نیمکت نشینی زیدان مقابل والنسیا ترکیب هوشمندانه ای باشد. اگر این بازیکن روی نیمکت بنشیند، مودریچ یا ایسکو جانشین او می شود. بازیکن کروات در 9 بازی اخیر رئال حضور داشته و دو گل زده است. ایسکو نیز در سه تا از چهار بازی اخیر فیکس بوده است. البته تصمیم دیگر این است که از بین وینیسیوس و بیل یکی در ترکیب قرار بگیرد.

کاسمیرو در این فصل در 1830 دقیقه بازی کرده یعنی 96.8 درصد دقایق ممکن. فقط راموس با 1680 دقیقه در ترکیب نزدیک به اوست. کاسمیرو در تیم ملی برزیل هم 420 دقیقه بازی کرده است.

کاسمیرو  فصل گذشته در 61.4 درصد دقایق بازی کرد، در فصل 18-2019 در 70.7 درصد، در فصل 17-2016 در 61.3 درصد و در فصل 16-2015 در 54.2 درصد..