مرجع خبری رئال مادرید : روبرتو سولدادو مهاجم اسبق رئال مادرید که در حال حاضر در گرانادا توپ می زند در مورد دوران حضورش در رئال صحبت کرد.

شرایط شخصی:” نسبت به زمان حضورم در رئال هفت کیلو وزن کم کرده ام. عکس های قدیمی خودم را می بینم و خجالت می کشم. بچه بودم، کنار فیگو، زیدان و رائول بازی می کردم که خیلی حرفه ای بودند. به نظرم الگوهای اشتباهی را برای خودم انتخاب کردم. هر کسی باید مسئولیت اشتباهاتش را بپذیرد و بفهمد که چه چیزی برایش مناسب است و چه چیزی نیست و باید با محدودیت های خودش اشنا شود. فکر می کردم از بکام هم بزرگتر هستم. از نظر ذهنی آماده نبودم. مغزم آماده نبود. مشکل است. دوست داشتم که با صد در صد قوا در رئال مادرید بازی می کردم. از بچه بازی های خودم در آن زمان دلخور هستم. یک نفر باید گوش من را می کشید و می پرسید که چه کار می کنم؟”

چرا حواست به خودت نبود؟” از خودم مراقبت نمی کردم. خیلی غذا می خوردم. عکس ها را دیدم و با خودم فکر می کردم: چطور می توانستم با ان فرم کنار کهکشانی ها بازی کنم؟ اگر بیشتر مراقبت می کردم و پخته تر می بودم، می توانستم فرصت بیشتری داشته باشم. در 17 ، 18 سالگی وقتی ساعت یک شب می شد و وقتی یک نفر می گفت که برویم بیرون، اول از همه آماده می شدم.  رئال مادرید با والدینم تماس گرفت. پدرم برای دو سال اجازه داد. به مادرید آمدم و محدودیت ها برایم برداشته شده بود. وقتی با همسرم آشنا شدم شرایط برایم عوض شد. می دانستم که از محدودیت ها عبور کرده ام. افراد دیگر می توانستند شب گردی کنند چون فوتبالیست حرفه ای نبودند و در رئال بازی نمی کردند. خوشبختانه والدینم و همسرم کمک کردند تا مسیر درست را انتخاب کنم.”