مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید و آلیپیو ژرژ فرناندز نایب رئیس پورتو در مراسم معارفه یازدهمین دوره “کورازون کلاسیک مچ” شرکت کردند. قرار است که در روز دهم فروردین اسطوره های رئال و پورتو در برنابئو به مصاف هم بروند. این بازی در ساعت 14:30 برگزار می شود تا با ساعت بازی دوستانه هلند و اسپانیا در آمستردام تداخل نداشته باشد. روبرتو کارلوس، سولاری و آربلوا از جانب رئال و فرناندو گومز از جانب بارسا در این مراسم شرکت کردند.

فلورنتینو پرز در پیامی به پورتویی ها گفت:” از شما تشکر می کنم که در این قرار سرگرم کننده ما را همراهی کردید تا بتوانیم به آنهایی کمک کنیم که بیشتر از بقیه نیاز دارند. پورتو یکی از بزرگان اروپاست. یک باشگاه اسطوره ای و محبوب در سطخ جهانی هستند.بازیکنان مشترکی مثل کاپیتان ایکر کاسیاس داریم. پورتو یک الگو برای پسران و دختران در این ورزش است و در زندگی به ما امید می دهند. سعی می کنیم نمایش خوبی داشته باشیم. بازی کورازون کلاسیک مچ باز هم یک موفقیت خواهد بود و به همه اهداف خواهد رسید.

مدیر پورتو هم صحبت کرد :” رئال مادرید و پورتو دو باشگاه دوست هستند و به همین خاطر اول از همه باید از آنها تشکر کنم. خیلی خوشحالم. دو تیم موفق در کشور خودمان از نظر افتخارات هستیم. شخصیت و مسئولیت پذیری مهم است. رئال و بارسا دو تیمی هستند که تاثیر بزرگی روی جامعه دارند و از همه ابزارهای ممکن استفاده می کنند تا به افراد نیازمند کمک کنند. پورتو نمی توانست دعوت رئال را در کند.”