مرجع خبری رئال مادرید : پس از رفتن رونالدو از رئال مادرید همه بازیکنان تیم سعی کردند که در گلزنی رشد کنند تا بتوانند خلاء پنجاه گل کریستیانو رونالدو ار دنبال کنند.

فصل قبل مشکلات رئال مشخص بود. پس از رفتن رونالدو، همه سعی کردند که خلاء گلزنی او را جبران کنند. اما به هدفشان نرسیدند. این فصل اما شرایط بهتر شده است. تا کنون شش هافبک تیم با احتساب گل و پاس گل روی 26 گل اثر گذاشته اند.

مودریچ سه گل زده و پنج پاس گل داده که با توجه به این که فقط 770 دقیقه بازی کرده آمار درخشانی است. برنده توپ طلای 2018 هر 96 دقیقه روی یک گل اثر گذاشته است. کروس نیز سه گل زده و چهار پاس گل داده است. فدریکو والورده دیگر هافبک رئال دو گل زده و سه پاس گل داده است.

فصل گذشته در کل فصل هافبک های رئال روی 38 گل تاثیر مستقیم داشته اند در حالی که این آمار در فصل جاری روی 26 گل بوده است  آن هم در حالی که حداقل نیمی از فصل باقی مانده است.

االبته باید به این نکته هم توجه کنیم که ایسکو در این فصل هنوز گل نزده و پاس گل نداده در حالی که فصل قبل بهترین آمار را میان هافبک ها با شش گل داشته است. در این فصل شش هافبک رئال 11 تا از 45 گل تیم را به ثمر رسانده اند یعنی 24.4 درصد در حالی که این آمار فصل گذشته 20 تا از 108 گل بود یعنی 18.5 درصد و رشدی 6 درصدی داشته است.