مرجع خبری رئال مادرید : در بازی بارسلونا و سوسیه داد هر چند که تیم والورده متوقف شد و نتوانست پیروز شود اما برخی بازیکنان این تیم نظیر سرجی روبرتو ، لوئیز سوارز، جرارد پیکه و گریزمن اوج گرفتند. پیکه در دفاع نمایش خوبی داشت، روبرتو در پست دفاع راست خوب کار کرد و آنتوان و لوئیز در خط حمله درخشیدند.

البته برخی بازیکنان هم نمایش جالبی نداشتند. ترشتگن مثل بازی مقابل مایورکا مرتکب اشتباه شد و به نظر می رسد که کمی روحیه اش را از دست داده باشد. لنگله نیز در این بازی نتوانست عملکرد خوبی از خود ارائه بدهد. نمایش دی یونگ در سن سباستین هم ناامیدکننده بود.

از سویی بارسایی ها پس از بازی با سوسیه داد سخت تلاش کرده اند که جو بدهند و با اعتراض از داوری جو داوری در الک لاسیکو را به سود خودشان عوض کنند. در حقیقت بارسایی ها مدعی هستند که داور یک پنالتی روی پیکه را نگرفته و به همین خاطر جوزپ ماریا بارتومئو مدیر این باشگاه نامه ای رسمی به لوئیز روبیالس رئیس فدراسیون نوشته و شکایت کرده است.  بارسایی ها می دانند که رئال با فشار آوردن به هرناندز هرناندز که قضاوت های بدی را در ال کلاسیکوها علیه رئال داشته می خواهد این داور عادلانه قضاوت کند اما حقیقت این که بارسایی ها به داور فشار می اورند. بارسا همیشه عادت داشته که داوری ها به سمتش باشد و به همین خاطر سعی می کنند که به تیم داوری فشار بیاورند. هرناندز هرناندز در اولین ال کلاسیکویش قضاوت تاسف باری داشت و رئالی ها اصلا از او خوششان نمی آید هر چند که در نهایت رئال در آن بازی با نتیجه دو بر یک پیروز شد.