مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر آس تیم برتر تاریخ رئال مادرید در ال کلاسیکوها را انتخاب کرد.

ایکر کاسیاس : ایکر در 16 سال حضورش در رئال در نیوکمپ تبدیل به یک دیوار شده بود. او تبدیل به دیوار محکمی در مقابل مهاجان بارسا شد. بازیهای زیادی داشت و طبیعتا گلهای زیادی داشت اما توپگیری هایش به سختی از یاد می رود.

کارواخال: دیگر محصول آکادمی رئال مادرید یعنی کارواخال همیشه با روحیه ای جنگجویانه به نیوکمپ می رود و از جنگیدن دست نمی کشد. او با شهامتش می درخشد.

هیرو: کاپیتان و کلانتر ال کلاسیکوها در خط دفاعی رئال مادرید است. بازیهای هیرو در نیوکمپ به سختی از یادها می رود. در نیمه نهایی چمپیونزلیگ 2002 بهترین نمایش خود را مقابل بارسا داشت که رئال به فینال رسید.

سرجیو راموس: قهرمان گلهای لحظه آخری همیشه یک جنگجوی باروحیه در ال کلاسیکوها بوده است. زوجش در کنار په په خط دفاعی بی نظر را تشکیل می دادند.

روبرتو کارلوس: تا آخرین نفس در ال للاسیکوهای نیوکمپ می جنگید. خیلی سخت می شد که قدرت بدنی، شوتها و حرکاتش را متوقف کرد.

پیری: قلب سفید و متعصبی داشت. یکی از اولین بازیکنان کاملی است که در خاطر داریم. یک بازیکن جنگنده قبل از آن که بحث بازیکن “باکس تو باکس” ایجاد شود.

زیدان: او یک بازیکن نمایشی بود. یک آقا درون زمین و از آن شخصیت هایی است که همه جا احترام برمی انگیزد. در نیمه نهایی چمپیونزلیگ 2002 یک گل بی نظیر به بونانو در نیوکمپ زد.

رائول: هیچ کس یادش نمی رود که او چطور نیوکمپ را به سکوت واداشت و با گلش و علامت هیس خود چگونه هواداران تیم حریف را ساکت کرد.دوئل هایی سالم و حماسی با پویول داشت.

کریستیانو رونالدو: ستاره پرتغالی مردی است که تاریخ ال کلاسیکوها را با دوئل هایش با مسی از نو نوشت. چهار چمپیونزلیگ و چهار توپ طلایش در 9 سال در ئرال گویای همه چیز است. “سییییی” معروفش در نیوکمپ پس از بردن و نهایی کردن قهرمانی لالیگا از یادها نمی رود.

دی استفانو: کامل ترین بازیکنان تاریخ فوتبال که قطعا اکثر نسل فعلی بازیهایش را ندیده اند اما تاریخچه بارسلونا با او نوشته شده است.

پاکو خنتو: مردی که در هجده سال فوتبالش دوازده بار لیگ را برد و تنها بازیکن تاریخ است که شش چمپیونزلیگ برده است. او با نفوذهایش از سمت چپ بارسا را ویران می کرد.