مرجع خبری رئال مادرید : کاسمیرو هافبک رئال مادرید در مورد اشتباهات داوری در ال کلاسیکو صحبت کرد.

پنالتی واران:” درون زمین کمی شک داشتم اما در رختکن عجیب بود که صحنه را دیدیم و فهمیدیم که داور، از پنالتی و اخراج عبور کرده است. کمی عصبانی شدیم چرا که داور باید صحنه ها را بررسی می کرد. ممکن بود که نظرش این باشد که پنالتی نیست اما باید بررسی می کرد. اگر پس از بررسی ویدئویی، پالتی نمی گرفت می توانستیم قوبل کنیم. درون رختکن پای واران را دیدیم. لنگله باید اخراج می شد. داور تلاش خود را کرد و نباید در موردش صحبت کنیم. او یکی از بهترین داوران اسپانیا و فیفا است. ترجیح می دهیم در مورد این صحنه صحبت نکنیم. فقط 30 ثانیه طول می کشید که داور ویدئویی آن را بررسی کند. فقط می توانیم همین را بگوییم.”

انتقادهای بارسا از داوری ویدئویی:” فکر نمی کنیم که تاثیرگذار بوده باشد. داوران تلاش می کنند تا بهترین عملکردشان را داشته باشند.”

آیا تیم ضعف گلزنی دارد:” ما گلهای زیادی می زنیم. کریم در بهترین روزهای فوتبالش است اما در چنین بازیهای بزرگی سخت است که گل بزنی. امروز گل نزدیم اما مهاجمان تلاش کردند.”

بارسا با این تساوی زنده ماند:” این که در نیوکمپ کنترل بازی را داشته باشی شایسته تحسین است. موقعیت و کنترل بازی را داشتیم اما در فوتبال همیشه گل مهمترین بخش است. این امتیاز مهم است چرا که در استادیومی مشکل بازی کردیم.”

تساوی مقابل والنسیا و بارسلونا:”در دو بازی اخیر چهار امتیاز ارزشمند در لالیگا از دست رفت اما شاید با توجه به عملکردمان می توانیم بگوییم که تلاشمان را کرده ایم. در فوتبال همیشه گل مهم است و چون گل نزدیم با تساوی به خانه می رویم.”