مرجع خبری رئال مادرید : خوزه کارلوس پرز مدیر باشگاه سانتوس در مصاحبه ای در مورد شرایط رودریگو بازیکن سابق تیمش در رئال گفت :” موفق خواهد شد چرا که متواضع است.”

شرایط رودریگو:” در بهترین شرایط خود است اما می تواند بهتر از این هم باشد. سطح خوبی دارد و می تواند در رئال مادرید نقش مهمی داشته باشد. بازیکن متواضعی است و در برزیل همه منتظرش هستند.”

بی ثبات بازی کردن :” او روی پیشرفقتش تمرکز دارد و این مسئولیت را پذیرفته و می داند که موفقیت در رئال مادرید فرصت بزرگی است.”

آرامش:” همیشه همین بوده است. حمایت خانواده بی نظیرش و وکیلش نیک آرکوری را حس می کند. آنها در پروسه پخته شدنش نقش داشتند.”

شروع رودریگو در رئال مادرید:” در مورد اولین گلش مقابل بایرن در تابستان هیجان زده شدیم. بعد از آن گلهای بی نظیر بیشتری زد و از دیدن بازی او لذت بردیم.”

کودکی:” از وقتی به سانتوس آمد، رودریگو را دنبال می کردم. خیلی جوان بود و تکنیکش و بازیخوانی او جلب توجه می کرد. یکی از ویژگی هایی که بیشتر از آن لذت می بردیم، تکنیکش بود. حقیقتا او یک نابغه است.”

دوست دارید او را با نیمار ببینید؟” من نیمار را تحسین می کنم و در سانتوس هر چه می توانست را انجام داد. همه دوست داریم که روزی برگردد. یکی از بهترین جواهرات ما بعد از پله است. همیشه خوشایند است که بازی او را ببینیم. قطعا می تواند در کنار رودریگو در رئال موفق باشد و هر دو خون “پسران روستای ما” را دارند. نیمار در رئال؟ این  سوال به من مربوط نیست. رودریگو یکی از آیندگان فوتبال دنیاست و از این بابت مطمئنم. نیمار خودش را در تاریخ ثبت کرده است. رودریگو می تواند چیزهای زیادی از او یاد بگیرد اما برعکسش هم هست.”

نیمار و رودریگو در کوپا آمه ریکا:” این به تیته مربوط است. رودریگو می تواند در کوپا آمه ریکا حضور داشته باشد و به جام جهانی 2022 هم برسد.”