مرجع خبری رئال مادرید : لوپز 32 ساله پس از 18 ماه پر فراز و نشیب در درون دروازه ی رئال مادرید و کار کردن تحت نظر خوزه مورینیو و کارلو آنجلوتی و انجام 62 بازی رسمی ، به آ.ث میلان پیوست . این اولین باری نبود که بین این دو باشگاه نقل و انتقالی صورت میگیرد . اکنون به بررسی آمد و شد های بین مادرید – میلان میپردازیم :

رونالدو
اولین نقل و انتقال بین دو باشگاه در هفت سال اخیر بود که در ژانویه ی سال 2007 برنابئو را به مقصد سن سیرو ترک کرد . ارزش این انتقال 7.5 میلیون یورو بود . وقتی که وی به عنوان یک گلزن تمام عیار و بازیکنی که توپ طلا و جام جهانی را برده بود به میلان پیوست انتظارات زیادی از وی شکل گرفت . اما سن بالا و مصدومیت های زیاد مانع درخشش وی شد . بازیکنی که در 177 بازی برای رئال 104 گل به ثمر رسانده بود حتی گوشه ای از این درخشش در پیراهن رئال را هم نتوانست با پیراهن میلان تکرار کند . وی در فوریه ی 2008 در بازی مقابل لیوورنو دچار مصدومیت شدید زانوی چپ شد و باشگاه را ترک کرد . او در 20 بازی تحت هدایت کارلو آنجلوتی فقط 9 گل به ثمر رساند .
آخرین بازی رونالدو در میلان

امرسون
باشگاه میلان حدود 6 ماه بعد از این انتقال یک بازیکن برزیلی دیگر را هم از رئال مادرید به خدمت گرفت . بازیکنی که سال 2001 همراه رم قهرمانی سری آ را تجربه کرده بود و این امید به هماهنگی این بازیکن با فوتبال ایتالیا را افزایش میداد . اما اوضاع مطابق انتظار پیش نرفت . پس از دو سال حضور و تنها 27 بازی با پیراهن میلان ، این بازیکن بدون جام قهرمانی در آپریل 2009 در سن 33 سالگی از میلان جدا شد .

کاکا
بازیکنی که مسیر این انتقال ها را از میلان به سوی مادرید عوض کرد کاکا بود . در سال 2009 سیلیو برلوسکونی یک انتقال تاریخی را رقم زد و با دریافت مبلغ 65 میلیون یورو که در آن زمان یک رکورد محسوب میشد کاکا را به رئال مادرید فروخت . اما با مصدومیت های پیاپی پسر سائوپائولو این انتقال هم مطابق انتظار پیش نرفت . بازیکنی که در میلان مثل خدا پرستش میشد هرگز در رئال مادرید نتوانست گوشه ای از آن عملکرد خوبش در میلان راهم تکرار کند . پس از گذشت 4 سال از انتقال گران قیمت کاکا به رئال ، وی در یک انتقال رایگان به میلانلو بازگشت . علی رغم اینکه کاکا یکی از بهترین بازیکنان میلان در این فصل بود میلان بدون جام و حتی بدون گرفتن سهمیه ی چمپیونزلیگ فصل را به پایان رساند تا کاکا هم به اورلاندو سیتی بپیوندد
کاکا

هونتلار
همزمان با ورود کاکا به مادرید هونتلار به میلان رفت . این انتقال که به ارزش 15 میلیون یورو بود هم یک انتقال ضعیف بود که بازیکن هلندی را مجبور به ترک باشگاه در یک سال پس از انتقالش به میلان کرد . هونتلار در 30 بازی در یک فصل در میلان فقط 7 گل به ثمر رساند .

حالا دیگو لوپز از پایتخت اسپانیا به میلان منتقل شده با این پیشینه ی ضعیفی که از انتقال های صورت گرفته بین دو باشگاه وجود دارد . باید دید وی هم یک شکست دیگر خواهد بود یا میتواند ورق را برگرداند .

کریس وئاکس