مرجع خبری رئال مادرید : دوربین رئال مادرید تی وی با اعضای مختلف رئال مادرید در مورد سال 2020 صحبت کرد.

راموس:”انگیزه زیادی داریم تا سال جدید را خوب شروع کنیم. روز خیلی زیبایی بود. از هواداران به خاطر محبتی که در طول سال به ما داشتند، تشکر می کنیم.”

فدریکو والورده:” بسیار زیباست که این تمرین را با بچه ها، خانواده ها و هواداران شریک شدیم. ما برای همین این جا هستیم. می خواهیم کاری کنیم که لذت ببرند و شاد باشند.تمرکز بالایی داریم اما امروز روز خاصی است. تلاش می کنیم که با هواداران لذت ببریم و انها را شاد کنیم. آرزوهای سال 2020؟ می خواهیم که جامها را ببریم و همچنان مثل حالا تیم متحدی بمانیم و همه تلاشمان را برای این پیراهن انجام خواهیم داد.”

کاسمیرو:”یک استراحت برای ذهن خوب است و خوب استراحت کرده ایم و سعی می کنیم که به اتفاقات خوب نیم فصل اول فکر کنیم.خوب است که به هواداران نزدیک باشیم. بچه های زیادی در این جا هستند و این برای ما و انها مهم است.  به قول برزیلی ها یک فیلم از ذهنم عبور کرده است. از حضور در این جا خیلی لذت برده ام. با کاستیا در ورزشگاه دی استفانو بازی کرده بودم. خاطرات خوشی دارم و تمرین کردن در این استادیوم خاص است.برای سال جدید اولین چیزی که می خواهیم، سلامتی است. برای اتفاقات پیش رو تلاش می کنیم و می جنگیم. در باشگاه همیشه جام ها و پیروزی را می خواهیم اما سلامتی از هر چیزی مهم تر است.”

وینیسیوس:”گل در تمرین؟ کریم پاس داد و سعی کردم گل بزنم تا برای بازیها اعتماد به نفس بگیرم. حضور در این جا خیلی زیباست. همه خوشحال هستیم و صرفنظر از هر اتفاقی آنها حامی ما خواهند بود. همیشه بهترین هواداران را داشته ایم. می توانیم در لالیگا و چمپیونزلیگ قهرمان شویم. تلاش می کنیم که برنابئو لذت ببریم.”

مارسلو:” حس خیلی خوبی دارم و در حال ریکاوری هستم. در حال حاضر کمی مانده تا به بالاترین سطح برگردم. تمرین خاصی است چرا که به هواداران و به خصوص بچه ها نزدیک بودیم. آنها با ما خیلی مهربان بودند و می خواهیم به آنها نزدیک باشیم. برای سال جدید سلامتی را می خواهیم که مهمترین بخش است. همیشه از این که کنار ما هستند متشکریم.”

لوکاس وازکز:”خوشحالم که با هم تیمی هایم تمرین کردم و به تدریج حس بهتری پیدا کردم. مهم این است که تیم بهترین عملکردش را داشته باشد. این تمرین برای ما خیلی مهم بود چرا که حمایت هواداران را داشتیم. برای سال 2020 امیدوارم که دچار مصدومیت نشویم. تمام تلاشمان را می کنیم تا بیشترین جام ممکن را کسب کنیم.”