مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید سال 2019 را بدون جام تمام کرد اما هفته های اخیر برای هواداران امیدبخش بوده است. بازیکنان در 24 بازی آغازین فصل به تیمشان امیدوار شدند. در نظرسنجی آس بازیکنان در مورد عملکرد تیمشان نظر داده اند.

فدریکو والورده : هافبک اروگوئه ای پدیده بزرگ فصل بوده که 96 درصد شرکت کنندگان به او رای مثبت داده اند. این بازیکن در 52 درصد دقایق حضور داشته و در بازیهای مهم جای مودریچ را گرفته است.

دروازه: کورتوا بالاخره دل هواداران را به دست آورد و 76 درصد به او رای مثبت دادند. جالب این که آرئولا دروازه بان ذخیره تیم هم 78 درصد رای مثبت کسب کرد. رئال در هجده بازی لالیگایی خو دفقط 12 گل خورده که بهترین آمار 31 سال اخیرش به شمار می رود.

خط دفاعی: شرایط مدافعان هم خوب است. واران 86 درصد رای مثبت کسب کرده، راموس و کارواخال هر کدام 80 درصد.

هازارد و رودریگو گوئس: در میان تازه وارد ها، رودریگو گوئس با 88 درصد رای مثبت بیشترین نظر مثبت را کسب کرده است. مندی با 78، هازارد با 69 ومیلیتائو با 66 درصد نمره قبولی گرفته اند. یوویچ اما فقط 21 درصد رای مثبت را دارد تا مشخص شود که تا کنون بدترین خرید تابستانی بوده است.

تقسیم ارا در مورد وینیسیوس: بازیکن برزیلی تا پیش از مصدومیتش مقابل آژاکس دو مقطع خیلی متفاوت را داشته است. 50 درصد به او رای مثبت داده ان دو 50 درصد رای منفی. شرایط مشابه ایسکو است که به شدت بی ثبات بوده است هر چند که بازیکن مالاگایی 51 درصد رای مثبت داشته است.

خامس و تجدیدی ها: بازیکن کلمبیایی فقط 284 دقیقه بازی کرده اما پس از مصدومیت با کلمبیا محو شد. او در سال 2019 در دوازده بازی آخرش در رئال حضور نداشت و 78 درصد رای منفی کسبک رد. لوکاس و اودریوزولا هم سال بدی داشتند و هر دو 79 درصد رای منفی ار داشتند.

بیل، منفور هواداران : بازیکن ولزی به شدت در میان هواداران منفور است و 81 درصد به او رای منفی دادند. فقط 19 درصد به این بازیکن رای مثبت دادند.

ماریانو: این بازیکن در کل سال فقط 244 دقیقه بازی کرده است. 85 درصد به او رای منفی دادند تا فقط او از بیل نمره پایین تری داشته باشد.