مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در زمستان خریدی نخواهد داشت اما این باعث نمی شود که دفاتر باشگاه در زمستان خلوت باشد چرا که برخی از بازیکنان باید جدا شوند.

خسوس وایخو و آندری لونین دو بازیکن رئال مادرید هستند که در زمستان با فسخ قراردادهای قرضی با ولورهمپتون و وایادولید باید برگردند. در حقیقت هر دو بازیکن از شرایطشان ناراضی هستند و به محض این که قراردادشان را فسخ کنند و به رئال برگردند، به دنبال مقصد خواهند بود. وایخو می خواهد به المپیک برود و به همین خاطر احتمال دارد که به فرانکفورت یا ولفسبورگ در آلمان یا تیمی از لالیگا برود. لونین نیز نمی خواهد یورو را از دست بدهد و هیچ بعید نیست که در نیم فصل دوم در کشورش اوکراین بازی کند.

براهیم و ماریانو دو بازیکنی بودند که زیدان در تابستان هم اعلام کرده بود که باید بروند اما به اصرار خودشان ماندند و در نیم فصل اول علنا بازی نکردند. براهیم در این فصل در رئال فقط چهل دقیقه در چهار بازی حضور داشته و ماریانو کلا بازی نکرده است. احتمال انتقال قرضی آنها به تیمی لالیگایی کم نیست.

رئال در نیم فصل دوم عملا خریدی نخواهد داشت و اگر قرار باشد که بازیکنی به تیم اضافه شود، آن مارکو آسنسیو خواهد بود که از مصدومیت ریکاوری می کند و به تدریج برمی گردد.