مرجع خبری رئال مادرید : آنخل تورس مدیرعامل ختافه در مورد رئال مادرید صحبت کرد:” به تلاش ادامه می دهیم. درها به روی خرید این بازیکن است. اگر در بازار شانسی وجود داشته باشد تلاش می کنیم چرا که در هر سه تورنمنت حضور داریم. از پرز خواستیم که براهیم دیاز را بخریم. پرز گفت که آنها موافق هستند اما باید خودشان رضلیت بدهد. اما این بازیکن نمی خوهد جدا بشود. در مورد براهیم نمی توانیم دست به جنون بزنیم چرا که تیم امروز عملکرد خوبی داشت.”

آنخل تورس مدیر ختافه در مورد بازی گفت:”قبل از گل اول موقعیت هایی داشتیم و آنها تلاش خود را کردند. یکی از بهترین تیم های دنیا را دارند و مهم است که دقت داشته باشیم اما نشد.می توانیم بهتر شویم.”

ماتا هافبک ختافه هم در مورد بازی صحبت کرد:”جزئیات در این بازی اثرگذار بودند. می توانستیم ضربات نهایی را با دقت بیشتری بزنیم.”

بوردالاس سرمربیخ تافه هم در مورد بازی صحبت کرد:” در نیمه اول عالی بودیم و به خاطر یک اشتباه، نیمه اول با شکست یک بر صفر تمام شد. در کل نیمه اول در زمین حریف بودیم و حیف شد که با شکست به رختکن رفتیم. در نیمه  دوم سعی کردیم که گل بزنیم اما روی ارسال گل دوم را خوردیم. ناامید نشدیم اما دقت کافی را نداشتیم. حیف شد چرا که بچه ها تلاش خوبی داشتند. موقعیت داشتیم و حیف شد که جلو نیافتادیم. کورتوا بهترین بازیکن رئال مادرید بود و این تلاش بازیکنان ما را نشان می دهد. لیاقت بیشتری داشتیم.  قطعا داور تقصیری در شکست ما نداشت هر چند که در برخی صحنه ها می توانستند بهتر باشند.  براهیم؟ با مدیر باشگاه در موردش صحبت کردم. خریدی در این سطح به ما کمک می کند چون بازیکن فوق العاده ایست.”