مرجع خبری رئال مادرید : لونین در آستانه انتقال قرضی به اوویدو تا پایان فصل است. رئال مادری در نظر دارد که قرارداد دروازه بان اوکراینی با وایادولید را فسخ کند چرا که این بازیکن فقط دو بازی در کوپا داشته است.

رابطه رئال مادرید و وایادولید خوب است و به همین خاطر این باشگاه مشکل یبا فسخ قرارداد لونین ندارد. رئال مادرید چندین مشتری داشته که یکی از آنها اوویدو است. البته اوویدو منتظر است که برای خرید بازیکن در زمستان بتواند اوکی نهایی را بگیرد.

در حال حاضر شامپاین 34 ساله دروازه بان فیکس اوویدو است اما به محض خرید لونین دروازه بان اوکراینی فیکس می شو. این بازیکن از تیم های لالیگایی هم پیشنهاد دارد اما نمی خواهد دوباره ریکس کند و پس از نیمکت نشینی در لگانس و وایادولید دوباره نیمکت نشین شود.

رئال و خود دروازه بان اوکراینی حس می کنند که لیگ دسته دو اسپانیا لیگی رقابتی است که برای پیشرفت این بازکین مناسب است. اوویدو در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از منطقه سقوط به لیگ دسته سه اسپانیا در رده هفدهم قرار دارد و لونین می تواند ناجی این تیم باشد. لونین امیدوار است که بدرخشد تا فصل آینده به عنوان ذخیره کورتوا به رئال ملحق شود.