اگر هوادار دوآتشه رئال باشید وقتی اسم فرشته می آید تنها اسم یک نفر در ذهن ها نقش می بندد .. ال فیدئو دوست داشتنی که پارسال ناجی حقیقی رئال در بازی های حساس بود.. آنجایی که کریستیانو مصدوم بود این آنخل بود که در فینال کوپا گلی را زد که فشار را با جثه نحیف ولی پر انرژی اش از شانه های تیم برداشت.. آنجایی که در مقابل بایرن توپ را ربود و پاس زیبایش زمینه سازی گل به آلمانی های مغرور در برنابئو را فراهم کرد.

.آری .. همه می دانیم که او بهترین بازیساز و پاس گل دهنده اروپاست.. وقتی مسوت ذوست داشتنی رفت همه امیدمان را از پاس هی زیبای او و گل های مکمل کریس برداشتیم اما این دی ماریا بود که با قبول یازی در پستی جدید بار تیم را در لحظات حساس به دوش کشید..چند بازیکن می شناسید که بتواند در دقیقه 87 چنان استارتی بزند که مدافعان حریف مثل چند کودک تنها بهم زل بزنند..او بهترین بازیکن فینال سی ال است..اما همین طرفداران دو آتشه دی ماریا با تماشای پنج بازی از خامس (که او را هم دوست داریم) چشم خود را بر تمام زحمات و گره گشایی های فرشته بستند وپیش خود گفتند :خامس باید بیاید.. آنخل اگر دوست دارد برود…

می گوینداو از مسی تعریف کرده… اما نمی گویند در چه زمانی… نمی گویند که او هم آرژانتینیست…نمی گویند که هدفش تنها دادن انگیزه به او بوده تا کمکی باشد برای تصاحب جام جهانی..

خامس الان یک رئالیست.. پس دوسش داریم … او گناهی ندارد.. پرز را هم دوست داریم اما کاش حد اقل اندازه مهاجم فرانسوی محبوبش قدر او را می دانست و برایش هزینه می کرد… اما تنها یک گروه را نمیشود بخشید… آن هم طرفداران به اصطلاح متعصب او هستند که وقتی نو به بازار آمد کهنه را فراموش کردند…حتی اگر چون یک عتیقه ارزشمند باشد…آری … به راستی که فرشته را آتش زدند.

tanzim