مرجع خبری رئال مادرید : سویا دوازده سال پیاپی در برنابئو شکست خورده و با رزومه ای نه چندان درخشان امشب به زمین رئال مادرید خواهد آمد.

سویا در این فصل در نیوکمپ شکست خورده و در مستایا تن به تساوی داده اما بهترین تیم لالیگا در خارج از خانه در دور رفت بوده است. آنها در خارج از خانه 20 امتیاز کسبک دره اند و بهترین تیم لالیگا بوده اند. سویا در دور رفت ده بازی خارج از خانه داشته که حاصلش شش برد، دو تساوی و دو شکست بوده است. به جز نیوکمپ در زمین ایبار هم شکست خوردند. سویا در این دو بازی هفت گل خورد و در هشت بازی خارج از خانه دیگرش فقط سه گل.آنها در پنج تا از ده بازی خارج از خانه دور رفت کلین شیت کردند.

آخرین پیروزی سویا در برنابئو به دسامبر 2008 و برد چهار بر سه با گلهای آدریانو، کانته، رناتو و روماریچ برمی گردد. امروز همه آنها بازنشسته شده اند. الز آن بازی فقط خسوس ناواس همچنان بازی می کند که امیدوار است امشب سومین بردش در زمین رئال را داشته باشد. او در فصل 05-2004 ،  09-2008 نیز در برنابئو برنده شده است. از ترکیب آن بازی، فرناندو ناوارو و خولین اسکوده در حال حاضر در کادر مدیریتی سویا حضور دارند.

سویا سال گذشته در برنابئو با نتیجه دو بر صفر باخت که از ترکمیب آن تیم امشب خسوس ناواس، واسلیک و بانگا در ترکیب خواهند بود.