دقی خبری رئال مادرید : زین الدن زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید به هیاهو و جنجال سویایی ها در مورد تصمیم درست داور ویدئویی واکنش نشان داد.

چه حسی دارید ؟”در نیمه اول خیلی اذیت شدیم. بازی را خوب شروع نکردیم. کمی از همه چیز کم داشتیم و در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. قدرت ما روی پرس از جلو است. به خوبی و سریع توپربایی می کردیم. در نهایت می توانیم راضی باشیم چرا که مقابل حریفی بسیار خوب بازی می کردیم. در نیمه اول خیلی اذیت شدیم چرا که باید بهتر توپربایی می کردیم.”

اهمیت هافبک ها:” برای ما مهم است که جدیت داشته باشیم. می دانیم که در نیمه دوم با توپ بهتر و پویاتر بودیم. می توانیم بیشتر صحنه هایی نظیر پاس پشت گپای یوویچ را ببینیم. این کارها از ما بر می آید. در نیمه دوم بهتر و مطمئ نتر توپربایی کردیم.”

حفظ تمرکز در کل بازی:” این برای ما ضروری است. بازیها 90 دقیقه هستند. اگر تمرکز نداشته باشی حریفان ممکن است که برایت مشکل ساز شوند. اما این چیز جدیدی نیست. به روند خوبمان ادامه بدهیم. امرروز خیلی اذیت شدیم اما تا آخر فصل همین است. اما خوشحالیم که سه امتیاز را گرفتیم.”

کاسمیرو:”هر از گاهی در حملات حضور می یابد و سعی می کند شوت بزند. روی گل دوم بیشتر شگفت زد هشدم. هر بازیکنی می تواند در حملات تفاوت ایجاد کند. امروز نوبت کاسمیرو بود و برایش خوشحالم.”

انتقاد سویا به داور ویدئویی:” من صحنه گل اولشان را دیدم و مشخصا بازیکنشان خطای سد را مرتکب شد. گودلی مرتکب خطا شد. روی گل دوم هم هند گرفته نشد اما مشخص بود. ترجیح می دهم وارد بحث های درون زمین نشوم چون گاهی ممکن است که به سودت باشد و گاهی به ضررت. مشکل است. داوران تصممی نهایی را می گیرند. آنها اعتراض می کنند اما دلیلی برای اعتراض نیست.”

پیروزی سخت:” سویا قطعا تیم خوبی است. در نیمه اول باید بهتر ظاهر می شدیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. اگر اجازه بدهی که سویا مثل نیمه الو بازی خود را بکند تیم مشکلی خواهند بود. می دانستیم که باید چه کار کنیم. سعی کردیم که درون زمین با فشار کنار بیاییم.”

مدیر ورزشی سویا گفته که اگر گل دوم مردود می شد، تیمش را از زمین بیرون می کشید. داوری در نتیجه تاثیرگذار بود؟” فکر نمی کنم. داور کار خودش را کرد. روی گل دوم ، خطای هند گرفته نشد. من تصمیم گیرنده نیستم و وارد این بحث نیم شوم. بازی مشکلی بود. نتیجه پایانی با توجه به اتفاقات درون زمین منطقی بود.”

شرایط بدنی:” امروز این بخش مهم بود. بازیکنان مثل ربات شده اند. همیشه باید از نظر بدنی آماده باشند. سرعت بازی امروز بالا بود. خوب تلاش کردیم. در نیمه دوم در جایگیری با توپ بهتر شدیم.”

بیل و خامس خط خوردند، قبلا گفته بودید که برخی بازیکنان ممکن است که تمرین کنند و اماده نباشند:” همین طور است. گرت بیل دیروز تمرین نکرد و به همین خاطر خط خورد.”

میلیتائو، آنیده خط دفاع رئال مادرید:” بله بازیکن حال و آینده است. درون زمین خوب کار می کند. جوان است. می تواند بهتر شود. از عملکرد بازیکنانی که داریم خوشحال هستیم. آنها باید چیزهای بیشتری یاد بگیرند اما قطعا تلاش می کنند.”

رفتار مدیر ورزشی سویا:” خودش مسئول رفتار خودش است. در جایگاهی نیستم که بگویم حق داشته است یا نه. داور تصمیم نهایی را می گیرد.”

پیشرفت واران :” همه دیده ایم. امروز بازی سیصدم خود را داشت. سخت تلاش کرده است. من را شگفت زده نکرده است. ده سال پیش مربی دیگری در باشگاه به او اعتماد کرد و این تصمیم خوبی بود. خوشحالم که بعد از ده سال هنوز در این جاست.”

اهیمت این برد:” سه امتیاز خیلی مهم را کسب کردیم. در نیمه اول نتوانستیم واکنش خوبی داشته باشیم. اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. سعی می کنیم در هر لحظه واکنش بهتری داشته باشیم.”