مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید که در سال 2015 مارتین اودگارد نروژی را به خدمت گرفته بود، در سالهای اخیر سعی کرده که به سیاست جذب بازیکنان جوان ادامه بدهد و این سیاست با جذب رینیر ژسوس برزیلی با مبلغ 30 میلیون یورو ادامه پیدا کرده است.

مدیران رئال مادرید در پنج ، شش سال اخیر سعی کرده اند که همه استعدادهای ممکن را به خدمت بگیرند. رئال نمی خواهد که به جز امباپه برای بازیکن دیگری مجبور شود که ارقام نجومی را بپردازد و به همین خاطر به جاب جذب بازیکن با ارقام نجومی، استعدادهای جوان را با قیمت های معقول می خرد. رئال مادرید به همین خاطر 132 میلیون یورو برای جذب رودریگو گوئس، وینیسیوس، رینیر، آسنسیو، اودگارد و کوبو پرداخته است. شش بازیکن که به طور متوسط هر کدام 22 میلیون یورو  خرج داشته اند.

اودگارد پدیده قرن که این روزها در سوسیه داد می درخشد با فقط سه میلیون یورو خریده شده است. نصف اروپا او را می خواستند اما به رئال مادرید آمد. این بازیکن به احتمال زیاد در تابستان بعدی به رئال مادرید خواهد آمد.آسنسیو نیز با چهار میلیون یورو از مایورکا خریده شد. او روندی صعودی در رئال داشت. مارکو فصل گذشته کمی افت کرد و انتظار می رفت که امسال مثل خیلی از بازیکنان با زیدان دوباره به اوج برگردد اما مصدومیت روندش را متوقف کرد.

وینیسیوس که برایش 45 میلیون یورو هزینه شد یک ستاره آینده و یک بازیکن تکنیکی با استعدادی بی نظیر است که حضورش در برنابئو یک نعمت است. رودریگو گوئس که برای خریدنش 50 میلیون یورو هزینه شده هم در حال حاضر دومین گلزن برتر تیم پس از بنزما است. تاکفوسا کوبو که به صورت رایگان به رئال مادرید ملحق شد نیز به مسی ژاپنی مشهور است و حالا راینیر هم به این جمع اضافه شده است.