مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در ورزشگاه لاس پیستاس که به کمپ رکوردهای دو و میدانی مشهور است، با نتیجه سه بر یک بر یونیونیستاس غلبه کرد.

بازیکنان رئال مادرید کلا این بازی را زیاد جدی نگرفته بودند چرا که شرایط بد چمن باعث می شد که مصدوم نشدن و محافظت از ساق ها نسبت به بازی زیبا در اولویت باشد.

رئالی ها به محض دریافت گل کلا چند دقیقه بازی را جدی گرفتند که در همان دقایق گل برتری را زدند و با گلهای گرت بیل و گل به خودی گونگورا و همچنین گلی دیگر از براهیم در این بازی پیروز شدند.

رئال مادرید با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود از پس اولین مرحله جام حذفی برآمد و با نتیجه سه بر یک در مقابل یونیونیستاس پیروز شد.

زیزو می خواهد طلسم کوپا را بشکند و به همین خاطر در مقابل یک تیم دسته سومی ترجیح داد که از ترکیبی که نیمی از آن را بازیکنان فیکس تشکیل می دادند، بهره ببرد و در نهایت از این آزمون با موفقیت خارج شد و حالا باید منتظر قرعه مرحله یک هشتم در هفته آینده باشد.

تک بازی شدن بازیهای کوپا باعث شده ریسک بازیهای خارج از خانه به خصوص در مقابل تیم های کوچک بیشتر باشد اما زیزو اجازه ریسک را نداد.

گل اول گرت بیل با شوتی آرام در محوطه جریمه که به بازیکنان حریف برخورد کرد، به ثمر رسید و گل دوم با ضربه آرام براهیم و اشتباه مدافع سالامانکا که دروازه تیم خود را باز کرد. گل سوم که زیباترین گل رئال در این بازی بود هم روی حرکت تکنیکی براهیم که به خوبی بازیکن حریف را دریبل زد و با ضربه ای خوب دروازه را باز کرد تا اولین گل فصلش را بزند. تک گل سالامانکا هم روی اشتباه میلیتائو و ناچو که به بازیکن حریف اجازه جلو امدن و شوت زدن دادند.