مرجع خبری رئال مادرید : دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید استرس فینال چمپیونزلیگ 2014 مقابل اتلتیکو را فراموش نکرده و می گوید که آن تنها باری بوده که درون زمین از شکست کمی ترسیده است.

وی اظهار داشت :” تنها باری که کمی یا ترسیدم یا ممکن بود ترسیده باشم، در فینال لیسبون بود، زمانی که می دیدم بازی دارد از دست ما در بیاورد و بزرگترین حریف ما در شهر می تواند در فینال چمپیونزلیگ شکستمان بدهد. این تنها باری بود که درون زمین ترسیده بودم.”

وی در مصاحبه با جی کیو اسپانیا بیان کرد:” خیلی از اوقات جامهای تیمی کمک می کنند که به جوایز فردی برسیم. اما در حال حاضر در یکی از بهترین لحظات دوران فوتبالم هستم. با اعتماد مربی و هم تیمی هایم با هوش بالایی صحبت می کنم و با تجربه ای که دارم درون زمین سخت تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را ارائه بدهم.  رئال مادرید باشگاهی با بهترین بازیکنان دنیاست و آسان نیست که از آکادمی این تیم به تیم بزرگسالان برسی و سالها در این تیم بماند.”

کارواخال گفت که با وجود شهرتی که پیدا کرده دوستان قدیمی خود را از دست نداده و همیشه در مسیرش ثابت قدم بوده است. وی افزود:” می دانم که از کجا آمده ام اما حقیقت این است که خیلی از اوقات افراد آن طور که بقیه فکر می کنند، نیستند. می خواهم در کارم ثابت قدم باشم و همچنان با دوستان کودکی ام در ارتباط هستم. گاهی دور هم جمع می شویم و از خاطرات قدیمی می گویم. برخی از انها کار می کنند و برخی دیگر تحصیل می کنند اما به خاطر این که مشهورتر از بقیه هستی، مفهومش این نیست که از انها بالاتر هستی.

دنی در ادامه بیان کرد:”این طور نیست که همه آماده تحمل فشار رئال مادرید باشند. وقتی دو بازی بد داشته باشی، مورد انتقاد قرار می گیری. با یک پاس اشتباه صدای منفی هواداران و اعتراض انها را می شنوی. در برنابئو توقعات بالاست و کار مشکل است. سعی می کنیم که ثابت قدم باشیم و تحت تاثیر تشویق ها یا انتقادها نگیریم. برخی شرایط ممکن است که خوب یا بد باشند اما همیشه با خودباوری به تلاش ادامه خواهیم داد. در رختکن مهم است که برای یک هدف حرکت کنند.  وقتی زیدان به تیم ملحق شد، این فلسفه را ایجاد کرد و خواهد کرد. عجیب است که برخی می گویند که موفقیت های زیدان شانسی است آن هم در حالی که از روش های مختلفی استفاده می کند و از نفرات مختلفی استفاده کند.شاید برخی بخواهند بگویند که شانسی است اما مربی خیلی تلاش می کند. به همه بازیکنان باور داریم. می دانیم که چه ترکیبی داریم و هر بازیکن چگونه و چه زمانی می تواند بهترین عملکردش را داشته باشد.”