مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید بازی کوپا مقابل یونیونیستاس را خیلی جدی گرفت و در مجموع با احتساب بازیکنان فیکس و ذخیره از سیزده ملی پوش استفاده کرد.

در ترکیب اصلی همه ملی پوش بودند: از آرئولا درون دروازه گرفته تا کارواخال، میلیتائو، ناچو و مارسلو در خط دفاع، کاسمیرو، والورده و خامس در خط هافبک و بیل ، بنزما و وینیسیوس در خط حمله.خای لواسس سرمربی حریف در پایان بازی گفت که از دیدن ترکیب رئال شگفت زده شده است

آرئولا در ماه ژوئن اولین بازی ملی خود را داشت و تا کنون سه بازی در تیم ملی کشورش داشته است. خط دفاعی رئال مادرید که شامل برزیلی ها و اسپانیایی ها بود، 110 بازی ملی داشت. مارسلو 58 بازی در تیم ملی کشورش داشته که شش گل زده، کارواخال 24 بازی داشته، ناچو 22 بازی و میلیتائو شش بازی.

در خط هافبک کاسمیرو 44 بازی ملی و سه گل ملی دارد، والورده در 20 بازی ملی دو گل زده، خامس در 76 بازی ملی 22 گل تا مجموعا هافبک های رئال 138 بازی و 27 گل ملی داشته باشند.در خط حمله نیز بیل و بنزما 33 و 27 ملی داشته اند و فقط وینیسیوس با یک بازی ملی کم تجربه تر است. گرت بیل 83 بازی ملی دارد و کریم 81 تا.

از میان نیمکت نشین ها هم ایسکو در 38 بازی ملی 12 گل زده و یوویچ در هفت بازی ملی دو گل. فقط براهیم هنوز در تیم ملی بازی نکرده است.