مرجع خبری رئال مادرید : امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی به نظر می رسد که خودش را برای حضور در رئال مادرید آماده می کند. او بارها پیشنهاد تمدید با پی اس جی را رد کرده است و امیدوار است که انتقالش به تحقق بپیوندد.

این بازیکن در آخرین علامتش به رئال گفته که زیدان و رونالدو را اسطوره های خود می داند.او در مصاحبه های دیگری هم از رئال تمجید کرده بود. او در مصاحبه ای دیگر گفته که برای دوران فوتبالش از رونالدو الگو گرفته است و از سویی در مصاحبه ای دیگر هم در مورد تمایل رئال گفته است که ترجیح می دهد که در مورد آینده اش صحبت نکند چون برای پی اس جی خوب نیست!

امباپه سعی می کند که به صورت مستقیم همه چیز را برای حضور در رئال آماده کند. او در مراسم اخیر توپ طلا هم حسابی با وینیسیوس گرم گرفت و با ستاره رئال عکس گرفت.

ناچو بعد از بازی رئال مادرید و سالامانکا گفت که رئال مادرید باید به سیگنال هایی که امباپه مید هد ، توجه کند.

مسیری که رئال مادرید در مورد امباپه طی می کند درست همان مسیری است که در مورد هازارد طی شد. رئال از بازیکن بلژیکی خواسته بود تا تمدید نکند و در سال پایانی قرادرادش او را خرید. حالا احتمال دارد که رئال تا سال 2021 یعنی یک سال مانده به اتمام قرارداد امباپه منتظر جذب وی بماند.

دلفین ورهیدن وکیل جدید امباپه نیز نقش مهمی در این انتقال دارد. او که از سال 1999 در حوزه حقوق ورزشی فعالیت می کند، از سال 2017 به امباپه مشاوره می دهد اما چند ماهی است که رسما وکیل بازیکن فرانسوی شده و به او توصیه کرده که با پی اس جی تمدید نکند