مرجع خبری رئال مادرید : امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید در مورد یک هشتم نهایی کوپا و تقابل با ساراگوسا صحبت کرد.وی اظهار داشت:” مقابل یک تیم ریشه دار قرار می گیریم. می دانیم که بازی مشکلی پیش روی ماست و در شرایط خوبی قرار دارند. درون زمین و روی سکوها هیجان بالایی خواهند داشت. همه تلاشمان را می کنیم تا به یک چهارم نهایی برسیم.”

جامی که زیدان کم دارد:”هواداران ما را می شناسند. اگر به این جا رسیدیم به خاطر آنهاست. رئال مادرید همیشه برای بردن رقابت می کند. حتی در بازیهای غیررسمی هم همین طور است. همه تلاشمان را خواهیم کرد. سعی می کنیم که با آرامش برای بردن آماده شویم.  کوپا به شکل فعلی تورنمنت خطرناکی است. فقط 90 دقیقه در زمین حریف بازی می کنیم. هر اتفاقی ممکن است که رخ بدهد و باید  مراقب همه جزئیات باشیم.”

گلزنی دوباره بیل:” برای قرعه کشی این جا هستیم و به احترام ساراگوسا فقط در مورد بازی صحبت می کنیم. از روند تیم خوشحال هستیم.”پ

شکل جدید:” به دستورات احترام می گذاریم. فدراسیون چنین تصمیمی گرفته و می خواهیم برنده شویم و برایش تلاش کنیم.”

تقابل با یک تیم دسته دومی” آماده قرعه کشی می شویم. سالامانکا تجربه خوبی است. رفتار خوبی با ما داشته اند. می خواهیم برنده شویم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.”