مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در کوپا به مصاف ساراگوسا می رود.  تیمی که سابقه ایجاد دو شب سخت و تلخ را برای رئال در جام حذفی دارد.

در هفده مارس 2004 ، رئال در فینال جام حذفی مقابل ساراگوسا شکست خورد. زیدان آن شب را از یاد نبرده است. او در کنار سزار ، سالگادو، هلگرا، براوو، روبرتو کارلوس، بکام، گوتی، فیگو، زیدان، سولاری و رائول در ترکیب بود . این شکست را می توان شروعی بر پایان دوره کهکشانی ها دانست. رئال کی روش بعد از آن شکست همه جامهای فصل را از دست داد.

ساراسوسا اما کمی بعد در  8 فوریه 2006 هم پیش روی رئال قرار گرفت. رئال مادرید در بازی رفت در لاروماردا با نتیجه شش بر یک تحقیر شد که میلیتو چهار گل زد و اورتون دو گل. زیدان هم در آن بازی حضور داشت اما نیمکت نشین بود. کاسیاس، سالگادو، راموس، روبرتو کارلوس، بکام، گوتی، باپتیستا، روبینیو و رونالدو ترکیب آن بازی را شکست دادند.

رئال با هدایت لوپز کارو با نتیجه چهار بر صفر در بازی برگشت پیروز شد اما یک گل تا صعود کم آورد و حذف شد.

در ژوئن 2007، رئال مادرید در هفته ماقبل آخر مقابل ساراگوسا با نتیجه دو بر دو متوقف شد تا خطر از دست دادن لالیگا را حس کند اما در بازی همزمان بارسلونا هم مقابل اسپانیول متوقف شد. رئال در هفته پایانی با غلبه بر مایورکا به قهرمانی رسید.

یادمان نرود که رائول کاپیتان اسطوره ای رئال 25 سال پیش اولین بازی خود در رئال را در لاروماردا انجام داد.