مرجع خبري رئال مادريد : اتلتیکو مادرید با کمک اسپک تماشایی ماریو سوارز موفق شد که با تساوی از برنامه خارج شود.

اتلتیکو مادرید در بازی رفت سوپرجام اسپانیا با ارائه بازی وحشیانه و فوق تدافعی در بازی رفت سوپرجام اسپانیا مساوی گرفت.

تیم سیمئونه با کمک داور از شکست در برنابئو گریخت. در حقیقت هند مشخص ماریو سوارز در دقایق پایانی گرفته نشد، او توپی که باید وارد دروازه می شد را با دست مهار کرد تا اتلتیکو برای بازی برگشت در کالدرون شانس داشته باشد.

حقیقت این که رئال مادرید تا پیش از حضور دی ماریا در میدان تیمی ناشناخته بود. ورود ال فیدئو به میدان به جای کروس به کل جریان بازی را عوض کرد تا باز هم این سوال پیش بیاید که چطور پرز قرار است اجازه رفتن بهترین بازیکن حال حاضر تیمش را بدهد.

رئال مادرید در 70 دقیقه آغازین یک تیم کسل ، بی انگیزه ، بی برنامه و ناشناس بود. تیمی که هیچ شباهتی به رئالی نداشت که سال گذشته دسیما را برده بود.

اما ورود ال فیدئو به زمین همه چیز را عوض کرد. رئال مادرید تا پیش از آمدن دی ماریا به زمین فقط یک موقعیت جدی روی حرکت انفرادی بیل و شوت او داشت. اما با آمدن او ، توپها یکی پس از دیگری روی دروازه مویا ریخته می شدند و بالاخره روی حرکت خوب کروس، کارواخال و بیل این خامس رودریگز بود که اولین گلش را به ثمر رساند تا به نوعی از زیر بار فشارها و انتقادات خارج شود، خامسی که به جای رونالدوی مصدوم بین دو نیمه به میدان آمده بود.

رئال مادرید دقایقی بعد روی غفلت خط دفاعی در مهار رائول گارسیا روی ارسال کرنر دروازه اش گشوده شد. اما رئال که می دانست تا دقیقه 93 امکان معجزه وجود دارد، حملات را ادامه داد و بالاخره کارواخال داشت گل هم می زد که به شکل عجیبی استرادا فرناندز، داور کاتالانی بازی اسپک ماریو سوارز را ندید، اسپکی که جلوی گل 100 درصد را گرفت. پس از آن موج حملات رئال ادامه داشت اما نتیجه ای حاصل نشد.

به هر صورت این بازی هم مثل بازی با فیورنتینا نشان داد که در صورت رفتن دی ماریا، رئال مادرید حالا حالا ها کار خواهد داشت تا بتواند به ساختار مناسبی برسد. 13 روز تا پایان فصل نقل و انتقالات مانده است و باید دید که ال فیدئو از رئال می رود یا خیر.