مرجع خبری رئال مادرید : آلوارو اودریوزولا مدافع راست رئال مادرید قرضی راهی بایرن مونیخ شد تا بتواند تا پایان فصل در این تیم دقایق بیشتری نصیبش شود.

اودریوزولا فقط در 9 تا از 27 بازی فصل در لیست قرار گرفته بود و می دانست که در صورت ماندن نه تنها بازی نمی کند بلکه کوچک ترین شانسی برای حضور در یورو 2020 ندارد.

دیگر بازیکنان ترکیب رئال نظیر براهیم دیاز و ماریانو هم شرایط مشابهی دارند. باشگاه به آنها نیز پیشنهاد داد که که جدا شوند و به تیمی بروند که بیشتر بازی کنند اما هر دو مقاومت می کنند. آنها همچنان امیدوار هستند که تا پایان فصل فرصت نیبشان شود.

بوبان مدیر ورزشی میلان در تابستان با رئال در مورد جذب براهیم دیاز مذاکره کرد. ختافه و چند باشگاه لیگ انگلیس هم او را می خواهند.  در مورد ماریانو هم تیم هایی نظیر سوسیه داد و بنفیکا او را می خواهند.

در مورد گرت بیل هر چند که رفتارش طور دیگری نشان می دهد اما هیچ تمایلی به جدایی نشان می دهد. وکیلش چندین پیشنهاد را رد کرده است. خامس هم چندان مورد توجه نیست و قراردادش در سال 2021 به اتمام می رسد. این بازین تا پایان فصل می ماند اما بعد از ان چیزی مشخص نیست.

سبایوس می خواهد از آرسنال برود اما تیم انگلیسی اجازه جدا شدنش و ملحق شدنش به تیمی دیگر را نمی دهد.