مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل وایادولید حضور پیدا کرد.

تمرکز روی همه تورنمنت ها:” این روحیه ایست که برای تیم می خواهیم. سعی می کنیم که تمرکزمان را حفظ کنیم. مشکل است. هر سه روز یک بازی داریم. همه چیز سریع عوض می شود. باید هر روز بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم. فردا هم همین طور است. مقابل حریف مشکلی قرار می گیریم که فقط یک بازی را در خانه اش باخته است.”

بارسا برای برد یک بر صفر هزار پاس می دهد، برنابئو این سبک را خواهد پسندید؟” هر تیمی می خواهد پیروز شود و هر کسی سبک خودش را برای این کار انتخاب می کند. ما سبک خودمان را داریم و بقیه سبک خودشان. در مورد بقیه صحبت نمی کنم.”

شرایط بیل:” وقتی یک بازیکن آماده است، برای خودش و ما نکته مهمی است. روی او حساب می کنیم. مشکلش جدی نیست و ببینیم دوشنبه در تمرین چگونه خواهد بود. خودش می خواهد بازی کند.”

بدون ثبات :” وقتی بازیکنی مصدوم می شود، نگران می شوم. آنها خودشان بیش از بقیه اذیت می شوند. من ترجیح می دهم که این مشکل را داشته باشم که 25 بازیکن آماده داشته باشم و مجبور به انتخاب باشم. شما می توانید هر فکری که می خواهید را بکنید. او همیشه می خواهد در تیم باشد. در بازی قبلی احساس درد داشت و مشکلش جدی نیست. دوشنبه برمی گردد. ”

بی دلیل از بیل دفاع می کنید:” در بازی قبلی گل زد. همیشه از بازیکنانم دفاع می کنم. آنها هر روز تمرین می کنند. حس خوبی وجود دارد و بازیکنان برای پیراهن رئال مادرید می جنگند.”

کاسمیرو:” دو گل زد و این اتفاقی است. شگفت زده نشدم. بازیکنی است که می تواند جلو بکشد و نقش آفرینی کند. بازیکن مهمی است و این را نشان داده است.”

ماریانو یا براهیم:”هر کسی شرایط خودش را می داند. در نهایت انتخاب با خود بازکین است. من در این جا نیستم که بگویم هر کسی چه تصیمی م گیرد. تا جایی که امکانش باشد روی آنها حساب می کنم.”

هازارد:” هنوز نمی دانیم چه زمانی به میادین برمی گردد. حالا پا به توپ شده و احساس درد ندارد. از دوشنبه با ریتم بالاتری تمرین خواهد کرد. خوشحالیم که روند درمانش خوب پیش می رود.”