مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو گونزالس سرمربی وایادولید که دو سال  است هدایت این تیم را به عهده دارد در مورد بازی پیش روی تیمش و رئال مادرید در ورزشگاه خوزه زوریا صحبت کرد.

لونین و دی فروتوس، دو رئالی که قرارداد قرضی با وایادولید را فسخ کردند :” مشکلی وجود ندارد .رئال مادرید بازیکنانش را به ما قرض می دهد تا پیشرفتشان را ببیند. می دانند که با چه شرایطی بازیکنان به این جا می آیند. آنها پذیرفتند که برای حضور در ترکیب بجنگند و مربی تصمیم نهایی را می گیرد.”

نظرتان چیست که رونالدو نازاریو از پرز بخواهد رینیر را قرضی بخرد؟” چرا که نه؟ اگر بازیکنی را دارند که نیاز به دقایق داشته باشند می توانیم به آنها پیشنهاد بدهیم اما تضمینی نمی دهیم. اما قطعا آن بازیکن می تواند با بقیه رقابت کند.”

زیدان به عنوان مربی یا بازیکن؟” زیدان از همه نظر عالی است. چه مربی، چه فوتبالیست، چه یک شخصیت خاص. در بازی دوستان رونالدو مقابل دوستان زیدان شرکت کردم. او شخصیتی بسیار صمیمی داشت.”

تساوی دور رفت در برنابئو:” می دانیم که مشکل است اما از سویی وقتی در بازی رفت امتیاز گرفتیم می توانیم در این جا هم امتیاز بگیریم. آنها در روز خوبشان نبودند. هیچ چیز غیرممکن نیست و ممکن است که یک امتیاز بگیری، شاید هم سه امتیاز.”

نبود بیل:”اگر بیل نباشد، ممکن است که وینیسیوس نباشد و اگر وینیسیوس هم نباشد، لوکاس یا رودریگو بازی می کنند.”