مرجع خبري رئال مادريد : دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید به ستایش از آنخل دی ماریا ، بازیکن آرژانتینی رئال پرداخت. حرفهایی که برای ایجاد جنگ روانی در رئال ایجاد شد و خیلی زود با واکنش آنجلوتی مواجه شد. مربی رئال این گونه به سیمئونه پاسخ داد:” شاید فراموش کرده ای که رونالدو توپ طلا را برد و بیل در فینال لیسبون گل قهرمانی را به تیمت زد!”

سیمئونه در حمایت از هموطن خود گفت :” بی تردید دی ماریا تاثیرگذار ترین بازیکن رئال مادرید در خط حمله است. در نیمه اول چهار موقعیت گل داشتیم. در نیمه دوم دی ماریا به عنوان بهترین بازیکن رئال وارد میدان شد و به همین خاطر رئال بهتر بازی کرد.”

مربی اتلتیکو در مورد بازی گفت :”تساوی باعث می شود که شانس ما برای قهرمانی 50 درصد باشد. رئال مادرید همیشه گل می زند و در کالدرون نیز شانس بالایی برای گلزنی دارد. خیلی بعید است که بازی برگشت بتوانیم نتیجه 0-0 بگیریم.”

وی در مورد حضور سائول در ترکیب تیم خود گفت :” می خواستیم که در خط میانی با حضور بازیکنان پرشمار رئال را مهار کنیم. سائول بازی خوبی داشت و فرصت گلزنی هم پیدا کرد. مثل آغاز دوران فوتبال کوکه است. امیدوارم که به رشد ادامه بدهد چرا که جوان است.”

سیمئونه در مورد اعتراض رئالی ها به خشونت تیم خود گفت :” نه ما خشونت داشتیم و نه رئال . البته شاید رئالی ها می گویند برخوردی میان راموس و مانژوکیچ انجام نشده است!”